Modacı maskeli baloya asıldı, alışverişte şampanyalar patladı

Güncelleme Tarihi:

Modacı maskeli baloya asıldı, alışverişte şampanyalar patladı
OluÅŸturulma Tarihi: Eylül 16, 2011 00:18

Modanın en büyük partisi olarak anılan Fashion Night Out (FNO) dün gece İstanbul’da Nişantaşı, Bağdat Caddesi ve İstinyePark’ta binlerce kişinin katılımıyla gerçekleşti. Sokak partileri ve maskeli balodan gizemli partilere kadar pek çok etkinliğin düzenlendiği gecede şampanyalar sel oldu aktı, perakendecilerin cirosu yüzde 20-530 arası arttı.

Haberin Devamı

MODA dergisi Vouge’un, dünyada üçüncü, Türkiye’de ise ikinci kez düzenlediği Fashion Night Out (FNO) dün gece gerçekleşti. Modanın en büyük partisi olarak anılan FNO, saat 18.00-24.00 arasında İstanbul’da Nişantaşı, Bağdat Caddesi ve İstinyePark’ta sokak partileri, maskeli balo, müzik dinletileri, performanslar ve mini defilelerle yaklaşık 800 bin kişiyi ağırladı. Altı saat olarak planlanan etkinlik, kimi partilerin gece geç saatlere kadar sürmesine engel olamadı.

Åžampanyalar sel oldu

Lüks markalar baÅŸta olmak üzere pek çok perakendeci, maÄŸazalarında ÅŸampanya ve çikolata ikram etti. MaÄŸaza içlerinden maÄŸazanın dışına ve sokaklara taÅŸan partilerle moda eÄŸlencenin doruklarına vardı. En çok ilgi çeken etkinliklerden biri Ä°stinyePark’ta gerçekleÅŸen maskeli baloydu. Ä°stinyePark’ta Salih Saka, Geveze ve Dj Onur partinin fitilini ateÅŸlerken, NiÅŸantaşı’nda Bay J, Berat ve Erkan, BaÄŸdat Caddesi’nde ise Cem Özkan ve Mert Ruscuklu sokağı coÅŸturdu. Aslında amacı indirim olmasa da FNO’da pek çok marka indirim fırsatları da sundu. Yüzde 10-50 arası deÄŸiÅŸen indirimlerden yararlanmak isteyenler, FNO’nun baÅŸladığı 18.00’den önce NiÅŸantaşı, BaÄŸdat Caddesi ve Ä°stinyePark’a gelerek yerinde tespitte bulundu. Ä°ndirim avcıları, partilerin de alışveriÅŸin de hakkını verdi.Â
Tek gecede rekor satış

Haberin Devamı

Geçen yıl 650 bin kişinin katıldığı ve 6 saatte 50 milyon dolar ciro yapılan etkinlik bu yıl hem ziyaretçi sayısında hem de ciroda yüzde 20 artış bekliyordu. Tam rakamlar belli olmasa da beklendiği gibi yaklaşık 800 bin kişinin sokaktaki partilere katıldığı ve alışveriş çılgınlığına eklendiği tahmin ediliyor. Pek çok marka ilk izlenim olarak satışlarında yüzde 20-530 arası artış tespit ettiğini söyledi. FNO, 2009 yılında, moda ve perakende sektöründe hareketlilik yaratmak için tasarlandı ve 17 metropolde yapılıyor.

Louis Vuitton’dan gizemli parti

CAN Hatipoğlu’nun çaldığı gizemli partide, Louis Vuitton Nişantaşı özel müşterilerini ağırladı. 2011-2012 sonbahar-kış koleksiyonundaki ‘fetiş’ konsepti, mağazaya yansıtıldı. Geleneksel hizmetçi kılığındaki yabancı modeller mağazada konuklara ikramlarda bulundu. 3 mağazasında 800 kişi ağırlandı. Dün geceye özel, dünya lansmanından önce İstanbul’da görücüye çıkan limitli Addiction modeli çanta beklenenden çok gördü. Sabah saatlerinde çantayı almak isteyeler telefonla rezervasyon yaptırdı.

Haberin Devamı

Turistler de tadını çıkardı

MODANIN sokaktaki partisinde  turistler de hem eğlendi hem alışveriş fırsatlarını değerlendirdi. Yabancıların yanı sıra yerli turistler de FNO eğlence ve indirim avantajlarından yararlanmak için İstanbul’un yolunu tuttu.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!