Güncelleme Tarihi:
Türkiye’ye yaklaşık 10 milyon TL yatırımla giren ve yılda 100’e yakın satış hedefleyen Lexus, bu mini showroomda her ay farklı bir modeli sergileyerek, müşterilerine dünyaca ünlü moda markalarının mağazalarını dolaşırken, aynı zamanda bu modelleri inceleme fırsatı sunacak. Bu mini showroomda Türkiye’de satılan IS, LS, GS, NX, RC ve RX olmak üzere 6 modelinin test sürüşü imkanı sağlanacak. Lexus’un Türkiye distribütörü ALJ Holding’in Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO ‘su Ali Haydar Bozkurt, “Buraya gelen müşterilerimize araçlarımızı deneyimlemeleri için test sürüşü imkanı da tanınıyor. Burası Maslak’taki showroomumuza çok yakın bir konumda ve isteyenlere çok kısa zamanda test sürüşü imkanı sunabiliyoruz. Dünyaca ünlü moda markaları arasında yer alarak, aynı zamanda Lexus’un sadece bir otomobil markası değil bir yaşam tarzı olduğunu da vurguluyoruz. Burada lüks markalarla işbirliği yapıp, ortak test sürüşü etkinlikleri de yapmayı planlıyoruz. Bu mini showroomun satışlara da önemli katkısı olacak” dedi.
YAŞLANMAYI ÖNLÜYOR
ALİ Haydar Bozkurt, Lexus’un aynı zamanda otomobilleriyle de hiçbir üreticinin sahip olmadığı özellikleri sunduğunu belirterek, “Lexus markasının en önemli özelliklerinden biri sunduğu donanımlarla birlikte “anti-aging” yani yaşlanma karşıtı otomobiller sunması. İster bir Lexus’un direksiyonunda, isterseniz de rahat arka koltuklarında olun, bu otomobil sizi rahatlatıcı bir etkiyle sarıyor. Bu da Lexus’un bir otomobilden daha fazlası olduğunu, güvenlik, sağlamlığın yanı sıra içerisinde bulunanları rahatlatan bir otomobil olduğunu gösteriyor. Üstelik bu özellikler de bilimsel olarak kanıtlanmış verilere dayanıyor” dedi.