Oluşturulma Tarihi: Aralık 14, 2005 00:00
MOBİL Marketing Association (MMA - Mobil Pazarlama Birliği) tarafından bu yıl ilki düzenlenen Liderlik ve Yenilik 2005 Ödülleri’nde Aerodeon Türkiye En İyi Mobil Pazarlama Uygulaması ödülünü kazandı. Aerodeon Türkiye’nin ‘Doritos: Aşk mı Para mı?’ kampanyası Avrupa, Ortadoğu ve Afrika’nın En İyi Mobil Pazarlama Uygulaması ödülüne layık grüldü. Merkezi Washington’da bulunan MMI tarafından 4 farklı kategoride düzenlenen yarışmaya 50 proje katılmıştı. 6 Haziran-31 Temmuz tarihlerinde düzenlenen ve 18-35 yaş grubunu hedefleyen kampanyaya 1 milyon 482 bin kişi katıldı. Tekil katılım ise 922 bin oldu.