MIXX Awards 2011'de Bumads'ten büyük sürpriz

Güncelleme Tarihi:

MIXX Awards 2011de Bumadsten büyük sürpriz
Oluşturulma Tarihi: Şubat 15, 2012 15:47

Mixx Awards 2011’in lider sponsoru olan dijital reklam platformu Bumads, reklam dünyasını şaşırtmaya hazırlanıyor.

Haberin Devamı

22 Şubat 2012’de Koç Müzesi’nde gerçekleşecek Mixx (Marketing and Interactive Excellence) Awards 2011 ödül töreninde, gecenin katılımcılarını sürpriz bekliyor.

IAB Amerika'nın lisansıyla bu yıl ikincisi düzenlenecek Mixx Awards (Marketing Intelligence and Excellence), sektörün alışılagelmiş yarışmalarının aksine interaktif reklam kampanyalarını performanslarıyla birlikte değerlendiriyor. Markaların sosyal medyadaki rotalarını belirleyen Bumads’in lider sponsor olduğu Mixx Awards 2011’de reklam dünyasının yıldızları belirlenecek. Reklam sektörünün dahi çocuklarının davetli olduğu törende, gecenin heyecan yaratacak sürprizi ise Bumads’den gelecek.

Dijital pazarlama iletişimi sonuç getirir

‘Dijital Pazarlama İletişimi Sonuç Getirir’ mottosu, Mixx Awards 2011 değerlendirme sürecinin ana eksenini oluşturacak. Mixx Awards 2011 ödülleri, jürinin 16 Şubat 2012’de bir araya gelerek yaptığı ana değerlendirmenin ardından, tekil kategoriler ve kampanya kategorileri olmak üzere iki ana başlık altında 25 farklı alt kategoride dağıtılacak. Kazanan çalışmalar arasından uygun nitelikte olanların, yarışmanın Avrupa ayağı olan Mixx Europe'a katılmaya hak kazanacağı geceye, ajanslar ve reklamverenler birlikte katılacak. Marka ve ajansların dijital reklam dünyasındaki yeni iş ortağı Bumads de gecede açıklayacağı sürpriz ile reklamcıları şaşırtacak.

Haberin Devamı


Bumads, dijital platformda etkin olmak isteyen markalar ile blog ve web sitesi sahiplerini buluşturan yeni bir sistem olma özelliği taşıyor. Bumads’in en büyük farkı, reklamların içerik tabanlı, “advertorial” tarzında olması. Marka/ajans tarafından hazırlanan reklam içerikleri metin, resim, video ve linklerden oluşabiliyor ve duyuru, ürün tanıtımı, kampanya haberi gibi formatlarda kurgulanabiliyor. Reklam vermek isteyen markalar, yayınlanması istedikleri içeriği uygun gördüğü sitelere Bumads aracılığıyla teklif olarak götürüyor. Web sitesi sahipleri de markalar ve Bumads moderatörleri onayladıktan sonra içeriği yayına alıyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!