Microsoft’un ‘yatırım kupası’ Türkiye’de

Güncelleme Tarihi:

Microsoft’un ‘yatırım kupası’ Türkiye’de
Oluşturulma Tarihi: Temmuz 22, 2013 01:02

Microsoft Türkiye, 112 ülke arasında dört yılda üçüncü kez ‘Yılın Ülkesi’ seçildi.

Haberin Devamı

Microsoft CEO’su Steve Ballmer tarafından verilen ‘Şampiyonluk Kupası’nı Microsoft Türkiye Genel Müdürü Tamer Özmen aldı. ABD’nin Atlanta kentinde gerçekleştirilen ödül töreninde konuşan Ballmer, Microsoft Türkiye’nin şampiyonluğa alıştığını söyledi. Ballmer, “Türkiye, dinamik ve yüksek girişimcilik ruhuyla küresel ekonomik büyüme liginde Çin, Brezilya, Meksika, Rusya ile yarışan bir ülke. Microsoft Türkiye, Türk ekonomisinin artan bilişim teknolojileri talebine başarıyla cevap veriyor” diye konuştu.

YATIRIM ARTACAK

Türkiye’deki büyük şirketlerin, kamu kurumlarının ve KOBİ’lerin bilişim teknolojilerine daha fazla yatırım yapmaya başladığını dile getiren Özmen, rekabet, büyüme ve eğitim gücünden çok daha fazla yararlanılmaya başlandığını belirtti. Özmen, “Bu ödül bilişimin önemini kavrayarak bu konudaki yatırımlarını artıran büyük şirketlerimizin ve KOBİ’lerimizin dünya pazarlarından gittikçe artarak aldıkları payın göstergesidir. Microsoft Türkiye’nin danışmanlık servisleri alanındaki dikkate değer büyümesi ise, şirketlerimizin BT yatırımlarının sürekliliğine olan inancını ve bu yolla farklılaşmayı tercih ettiklerini ortaya koyuyor” şeklinde konuştu. Söz konusu ödül ile Microsoft’un Türkiye’ye daha da fazla kaynak ayırması ve yatırım yapması da sağlanacağı belirtildi.
Microsoft Türkiye’nin 20 yıldan beri Türkiye’de hizmet verdiğini anımsatan Özmen, “Türkiye’nin ve insanlarımızın sahip olduğu güçlü potansiyeli en iyi şekilde ortaya çıkartmak bizim için çok önemli” diye konuştu.

Haberin Devamı

Yüzde 22 büyüdü

Microsoft Türkiye’nin 2013 yılında da ‘Yılın Ülkesi’ seçilmesinde, şirketin büyümesindeki ve müşteri memnuniyetindeki artışın etkili olduğu belirtiliyor. Micosoft Türkiye, 2013 mali yılında yüzde 22’lik büyüme elde etti. Türkiye’de en hızlı büyüyen segmentler arasında yüzde 28 ile KOBİ segmenti ön plana çıkarken, servis ve danışmanlık hizmetlerinde yüzde 23 büyüdü.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!