Güncelleme Tarihi:
Hotpoint markasıyla piyasaya sürülen buzdolabı, yüzde 100 Türk mühendislerinin elinden çıkarken, 17 ay süren Ar-Ge sürecinde toplam 10 milyon Euro’luk yatırım yapıldı. Ürünün ilk yıl 20 bin adet üretileceğini söyleyen Indesit Company Satış Direktörü Turgay Dağ, “Üretimin yüzde 60’ını Avrupa, Ortadoğu ve Orta Asya ülkelerine ihraç edeceğiz. Yüksek rakamlarda siparişler gelmeye başladı. Ürün sayesinde hanelerdeki israf ciddi anlamda önlenmiş olacak” diye konuştu.
Enerji tasarrufu
Yeni buzdolabı hakkında bilgi veren Indesit Company Pazarlama Müdürü Marco Falaschetti, şöyle konuştu: “Bu ürün tam anlamıyla Türk tüketicisinin ihtiyaçları düşünülerek yapıldı. Türk tüketicisinin alışkanlığı gereği alışverişe çıkıldığında ‘çok almak’ diye bir gerçek var. Bu yüzden de dolapta israf olan meyve sebze miktarı çok yüksek oluyor. Yeni buzdolabı, bakteri oluşumunu yüzde 90, kötü koku oluşumunu yüzde 70 düşürüyor. Bu şekilde de bakteri oluşumu engelleniyor. Şu anda piyasada 9 gün raf ömrü uzattığını iddia eden başka bir buzdolabı yok.”