Güncelleme Tarihi:
Reklamlarında kullandığı “Mendebur herifi canım kocacıma çeviren tek adres” sloganıyla dikkat çeken sitede, ziyaretçiler kendi mücevherlerini de tasarlayabilecek. 3 milyon TL yatırım ve 18 aylık çalışma sonucu kurulan Tektas.com, Gülaylar’ın ürün ve koleksiyonlarının yanı sıra SRK ortaklığıyla yeni tasarımlar da online satılacak. Sitenin ilk yıl ciro hedefi 18 milyon TL.
15 BİN ADET ÜRÜN
İlk etapta online satış mağazasıyla faaliyete başlanacak site sonra mobil uygulamalarıyla da hizmet verecek. Türkiye’nin en büyük online mücevher mağazalarından bir biri olan Tektas.com’da tamamı sertifikalı, farklı özellik, seçenek ve fiyatlarla her boyda toplam 10 bin adet pırlanta taşı satışta loacak. Toplamda 15 bin adetten fazla ürünün satılacağı sitede, müşterilere kendi mücevherlerini tasarlama ve ürettirme imkanı da veriliyor.
INTERNET KULLANIMI ARTIYOR
Tektas.com’da, Gülaylar tasarım ekibinin SRK pırlantaları ile tasarladığı 3 bine yakın pırlanta ve 2000 adet altın model de yerini aldı. Tektas.com ayrıca müşterilerine sunduğu tamamı uluslararası sertifikalı 7 bin 500 adet pırlanta ile online mücevher mağazası olarak geniş bir koleksiyon sunuyor. Türkiye’de 35 milyon internet kullanıcısı bulunduğunu kaydeden Gülaylar Kuyumculuk Grup Başkanı İlhan Gülay, Tektas.com’u kurarken internet kullanımındaki artışı dikkate aldıklarını söyledi.