MedyaNet'ten yurtdışı atağı

Güncelleme Tarihi:

MedyaNetten yurtdışı atağı
Oluşturulma Tarihi: Temmuz 11, 2013 13:42

Pazarlama sektörüne Türkiye’nin en geniş online reklam platformunu sunan MedyaNet, yurtdışında da önemli işbirliklerine gitti.

Haberin Devamı

MedyaNet’in Genel Müdürü Rima Erdemir, son olarak Amerika’nın ve dünyanın en büyük servis sağlayıcısı American Online (AOL) ile bir işbirliğine gittklerini ifade ederek, "Bu işbirliği ile reklam ağında yer alan farklı kategorilerdeki yayıncıların Türkiye trafiklerini reklamverenlere sunmaya başladık. Türkiye’deki reklamverenler MedyaNet aracılığı ile display yayıncılığın önemli global temsilcilerinden The Huffingtonpost, dijital dünyanın güçlü referans kaynağı TechCrunch gibi sitelerde markalarını hedef kitleleri ile buluşturabilecekler" dedi.

İngiltere, Almanya, Fransa, İtalya gibi onlarca ülkeden yayıncı ve reklam ağlarının üyesi olduğu ve  online medya reklam çözümleri sunan global reklam ağı ADEurope üyesi olduklarına işaret eden Erdemir, "hem Avrupa’daki yayıncıların ülkemizde reklam gösterimini yapıyoruz hem de platforma üye networklerin Orange, DailyMotion, GMX gibi Avrupa’nın önde gelen yayıncılarının Türkiye merkezli reklam satışını yönetiyoruz. Bununla birlikte Hollanda'nın en önemli yayıncısı De Telegraaf'la da partnerlik anlaşmamız mevcut" dedi.

Haberin Devamı

RTB İLE İLGİLİ ÇALIŞIYORUZ

Diğer taraftan, son zamanlarda dijital reklamın en çok konuşulan trendi olan “Real Time Bidding” konusunda da uzun süredir çalıştıklarını ve pazarı bilgilendirdiklerini kaydeden Erdemir, şöyle devam etti:

"Reklamverenlerin doğru kişiye doğru yerde doğru zamanda ulaşarak, reklam yatırımlarından en iyi geri dönüşü almalarını sağlayan kampanya modeli RTB’nin Türkiye’de de pazarı oluşmaya başladı. Yabancı RTB firmaları Türkiye pazarına girmek üzere harekete geçti.
Türkiye’de reklamverenlere en iyi hizmeti sağlamak için Rubicon Project, Google, Pubmatic, LiveRail gibi dünyanın bu alandaki en büyük şirketleri ile işbirliği yapıyoruz."

MedyaNet, dijitalin tüm alanını kapsayan, display, performans, online video ve mobil reklamcılık alanlarında 360 derece çözümler sunuyor. Bu yapının altında 85 dijital yayıncıyı temsil ederken, aylık 33 milyon internet kullanıcısı ve 3 milyar web sayfasına, 85 milyon video ve 500 milyon mobil sayfada 1000’e yakın reklamverenin mesajını ulaştırıyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!