Oluşturulma Tarihi: Ocak 26, 2002 02:18
Doğan Grubu'nun internet üzerindeki bütün mecraları Medya-Net çatısı altında birleştİ. Dijital reklam kanallarını kullanmak isteyenlere hizmet edecek olan Medya-Net, 1.6 milyon kişiye on-line olarak ulaşıyor.
Doğan Grubu, dijital ortamın avantajlarından yararlanmak isteyen reklamverenler için Doğan Medya Grubunun 16 portal ve internet sitesini Medya-Net çatısı altında bir araya getirdi. Türkiye'de ilk kez gerçekleştirilen uygulama ile reklamverenler dijital ortamın, hızlı raporlama, profilleme, kategorilere ayırma özelliklerinden yararlanabilecek, hedef kitlelerine çok daha etkin şekilde ulaşabilecekler.
Medya-Net'in tanıtımı amacıyla Ritz Carlton Oteli'nde düzelenen etkinlikte konuşan Medya-Net Grup Direktörü Ebru Aygün Kohen, Medya-Net'in 1.6 milyon tekil ziyaretçisi ve 150 milyonu aşan görünürlüğü olan 16 portal ve siteyi reklamverenlerle buluşturacağını ve relamverenleri djital ortamın avantajlarından yararlandırılacağını söyledi. Kohen, on-line reklamcılık ve pazarlama alanında Türkiye'nin potansiyelinin harekete geçirilemediğini, Medya-Net aracılığıyla bu potansiyelin harekete geçirileceğini ifade etti.
Medya-Net'in çatısı altında birleşen portalların bir çoğunun benzeri olmadığını belirten Kohen, ‘‘Medya-Net bu portal ve siteleri ajanslarla birlikte tüm kurumların medya planlarının ayrılmaz bir parçası haline getirmeye çalışacaktır’’ dedi. Doğan Grubu'nun hayatın her alanına yanıt veren portallere sahip olduğunu vurgulayan Kohen, ‘‘Medya-Net bütün Doğan Grubu portallerini tek bir çatı altında müşterilerine sunacak ve bu anlamda Türkiye'de pazarlama yapan ilk kuruluş olacak’’ diye konuştu.
Kohen, dünyada internete verilen reklamın tüm mecralara verilen reklamın yüzde 5'i Türkiye'de ise yüzde 1'i oranında olduğunu belirterek şöyle devam etti: ‘‘Türkiye'de internet mecrasına verilen reklamların oranı çok düşük. Biz interneti bir reklam mecrası haline getirmeye çalışacağız ve bu oranın dünyada olduğu gibi yüzde 5'e çıkartılması için çalışacağız.’’
Kohen, reklam ajanslarının Medya-Net aracılığıyla dijital ortam gibi çok farklı bir mecrayı ajandalarına dahil ederek müşterilerine farklı seçenekler sunabileceklerini söyledi. Kohen, ‘‘Doğan Grubu yaptığı yatırımlar ve lansmanlarla internete yatırım konusunda ne kadar kararlı olduğunu göstermiştir, yatırımlarımız ve yeniliklerimiz devam edecek’’ dedi. Kohen, geçtiğimiz yıl Doğan Grubu portalleri ve sitelerinin internet reklam pastasından aldığı yüzde 50 payın çok önemli olduğunu ve Medya-Net ile 2002 yılında iddialı olduklarını ifade etti. Şu anda 1.6 milyon kişinin internet adresi ve bilgilerine sahip olduklarını kaydeden Kohen, ‘‘İnternete reklamverenler bu hedef kitlesinin alışkanlık ve ihtiyaçlarını ölçebilir ve reklamlarını hedef kitlelerine yüksek bir etkinlikle ulaştırabilirler’’ dedi.
Medya-Net'te kimler var?
E-kolay
Hürriyetim
Milliyet
Radikal
Genç Hürriyetim
Fanatik
Turkish Daily News
Arabam.com
Bigpara
Tradecnet
Yenibir.com
Kanal D
Mahmure
Gezikolik
Hepsiburada
D&R