Güncelleme Tarihi:
Skyturk TV’deki CEO CLub adlı programa konuk olan Faralyalı, şöyle konuştu: “Ülkenin yüzde 25’ine hergün dokunan bir grubuz. Son tüketiciye dokunan ürünlerde ciddi bir bilgi birikimimizin olduğunu düşünüyoruz. Bu konuda farklı yatırımlar yapabileceğimizi düşünüyoruz. Bunun dışında enerji sektöründe de ciddi bilgi birikimimiz var. 2012’de enerjide ciddi atılımlarımız da oldu. Hem daha önceden başladığımız projeler hayata geçti Boyabat Barajı gibi, hem yenilenebilir enerji konusunda yatırım yaptık. Medya-eğlence ve enerji konularında yatırımlara devam edeceğiz. Seçici farklı sektörlerde doğru satın alma fırsatları bulduğumuzda bunları da değerlendireceğiz. Artık geleneksel medyada yatırım düşünmüyoruz ama dijital medyada veya tüketiciye dokunan eğlence sektörü diye tanımlayabileceğimiz sektörde büyüme hedeflerimizin olduğunu daha önce de kamuoyuyla paylaşmıştık.”
Türkiye’nin geleceğine çok iyimser baktıklarını belirten Begümhan Doğan Faralyalı, bu çerçevede yüzde 4 büyümenin kolaylıkla gerçekleşebileceğini kaydetti. “Bunun gerçekleşmemesinin iki sebebi olabilir” diyen Faralyalı, şöyle devam etti:
TÜRKİYE YÜZDE 4 BÜYÜR
“Avrupa’daki kriz gerçekten öngördüğümüzden çok daha derinleşir ve problem büyürse bizi etkiler. Bir de çevremizdeki siyasi sorunlar daha da tırmanırsa kuşkusuz bizi etkiler. Ama böyle öngörülmez bir şey olmadığı sürece Türkiye yüzde 4 büyümeyi gerçekleştirir. Biz de zaten daha orta ve uzun dönemli bakıyoruz. Senelik planlar yapmıyoruz. Ama bu sene de iyi gideceğini düşündüğümüz için yatırımlara devam edeceğiz.”