Güncelleme Tarihi:
Elektronik perakendeciliği alanında faaliyet gösteren Media Markt, geçen yılı yüzde 19’luk büyüme ile kapattı.
Firmanın bu yıl da yatırımlarına devam edeceğini söyleyen Media Markt Türkiye İcra Kurulu Başkanı Yenal Gökyıldırım, “2017’de de büyüme trendimizi artırarak sürdüreceğiz ve tüketicilerimiz için cazip yeni lokasyonlarda mağaza açmaya devam edeceğiz” dedi. 2016 yılında elde edilen başarıların temelinde müşteri memnuniyeti odaklı çalışmaların yer aldığını dile getiren Gökyıldırım, “Geçen yıl toplam pazardan daha büyük bir büyüme kat ettik.9 yeni mağaza açtık. Çoklu kanal yatırımları için pek çok çalışmamız oldu. E-ticaret konusunda önemli çalışmalar yaptık. Müşterilerimize internetten ürün satıp alıp mağazadan teslim alma, mağazalarımızdaki kiosklardan internet ürün gamımızı görme olanağı tanıdık. Çalışanlarımıza tabletler verdik.
Türkiye’de ilk kez elektronik fiyat etiketlerini mağazalarımıza taşıdık” diye konuştu. Bu yıl yeni nesil elektronik perakendeciliğini ön plana çıkarmak istediklerini söyleyen Gökyıldırım, “Burada yaptığımız araştırmalar ve anketler neticesinde 4 ana trend belirledik. Bunlardan ilki müşteri deneyimi. İkinci trend büyük veri yönetimi. Burada da elimizdeki bütün veriyi toplayıp karar destek mekanizmalarından da destek alarak doğru adımlar atıp, doğru hizmetler vermeye çalışıyoruz.
Üçüncüsü tek noktadan hizmet almak. Dördüncü olarak ise çoklu kanala yatırım yapıyoruz. İnternet sitemizi doğru bir şekilde bütün kanallarımıza bağlamak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz” ifadelerinde kullandı.