Güncelleme Tarihi:
Piere Cardin, Cacharel ve U.S. Polo Assn. markalarının sahibi ve lisansörü konumundaki grubun ‘Mazeret yok’ konsepti ile gerçekleşen toplantısında 2.8 milyar TL ciro hedeflediği 2023 projeksiyonu anlatıldı. Ocak 2017’de göreve geldiklerini söyleyen Aydınlı Grup Yönetim Kurulu Başkan Vekili Eren Yeşilyurt, “Bu yılı 3 bin 950 çalışanla kapatacağız. 2023 hedefimiz ise çalışan sayısını 5 bin 903’e çıkarmak. 2017 tüm sektörlerde olduğu gibi perakende sektörünün de döviz artışı ve buna paralel hammadde fiyat artışı nedeniyle mali baskıyla karşı karşıya kaldığı bir yıl oldu. Buna rağmen 2017’yi ciro, mağaza sayısı ve ihracat olarak artışla kapatacağız” dedi.
Geçen yıl 1.1 milyar TL olan cirolarını bu sene 1.3 milyar TL’ye çıkardıklarını ifade eden Yeşilyurt, 2016’da 211 milyon TL olan ihracatlarını ise bu yıl 274.3 TL’ye çıkaracaklarını belirtti. Aydınlı Grup Genel Müdürü Levent Özkan ise, “2016’dan bu yana satışlarda yüzde 22’ler civarında artış yaşadık. Batı Avrupa’ya açılımımız yakında olacak. Almanya üzerine çalışıyoruz. Almanya, Avrupa’nın en zor pazarı. Bu yüzden Almanya’yı özellikle seçtik. Orada başarılı olursak Avrupa’nın her yerinde başarılı oluruz” dedi. Türkiye’de de büyüyeceklerine dikkati çeken Özkan, İstanbul’da Sirkeci ve Bağdat Caddesi, İzmir’de Karşıyaka’da mağazalar açmaya hazırlandıklarını kaydetti.