Oluşturulma Tarihi: Mart 24, 2010 00:00
Siemens’in blueArt koleksiyonu ilanlarında Van Gogh, İbrahim Çallı ve Vermeer’in tabloları, ankastre ürünlerle bir arada kullanıldı. Siemens Ev Aletleri Pazarlama Müdürü Ayşe Özkaya blueArt ile tasarım anlayışlarını bir adım ileriye taşıdıklarını söyledi.
SIEMENS Beyaz Eşya ve Reklam Ajansı Medina Turgul DDB 1996’dan beri birlikte çalışıyor. Siemens Beyaz Eşya, 1996’dan bu yana Medina Turgul DDB reklam ajansıyla birlikte çalışıyor. 2009’da blueArt ankastre ürünleri lansman kampanyasının ilk ayağında, Van Gogh, İbrahim Çallı ve Vermeer’in tablolarını kullandıkları gazete reklamlarıyla karşımıza çıktılar. Üç farklı tasarımın yer aldığı ilanlarda üç mesaj veriliyordu: “Manzara Van Gogh’tan, akşam yemeği Siemens’ten”, “Meyveler Çallı’dan, yemekler Siemens’ten” ve “Süt Vermeer’den, kahve Siemens’ten”. Bu çalışmaların ana amacı, yeni koleksiyonun teknolojik üstünlüğünü ve şık tasarımlarını “
yemek yapmayı sanata dönüştüren teknoloji” fikriyle birlikte tüketicilere anlatmaktı.
Farklı bir tasarım Siemens Ev Aletleri’nin blueArt serisi ankastre ürünleriyle mutfaklardaki tasarım, estetik ve şıklık anlayışını değiştirmeyi hedeflediklerini söyleyen Siemens Pazarlama Müdürü Ayşe Özkaya, blueArt’ın yalnızca Türkiye’de isim olarak kullanıldığını belirtti. Serinin Siemens Global’deki adının IC5 olduğunu dile getiren Ayşe Özkaya, sözlerine şöyle devam etti: “Ancak biz tüm serinin lansmanı için farklı bir tanımlama getirmeyi tercih ettik. Çıkış noktamız, yemek yapmayı sanata dönüştüren teknolojiyi ve mükemmel tasarımı ön plana çıkarmaktı. Ajansımızla bir araya gelerek blueArt isminde karar kıldık.”
Yaratıcı çalışma iş hedeflerini tutturmalıMEDİNA Turgul DDB Müşteri İlişkileri Grup Başkanı Gözde Yılmaz da, yapılan her türlü yaratıcı çalışmanın öncelikle iş hedeflerini tutturması gerektiğine inandığını anlatırken, “Bu hedeflerle yaptığınız işler karşılığında alacağınız kreatif bir ödül de bunun tacıdır” dedi.