Masal gibi satış

Güncelleme Tarihi:

Masal gibi satış
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 05, 2013 16:01

BETA, 2013 yaz koleksiyonunu İzmir’de geçen bir hikayeden esinlenerek tasarladı. Bütün satış ekibi eğitilerek mağazaya gelen tüketicilere hikaye anlatıldı. Beta Yönetim Kurulu Üyesi Özlem İkiışık “Hikaye anlatarak satışı yüzde 50 artırdık” dedi.

Haberin Devamı

BÜTÜN ürünlerinde hakiki deri kullanan Beta, ayakkabı satışında bambaşka bir strateji benimsedi. Tasarım ekibi, İzmir kampında yaşadıklarından esinlenerek koleksiyon hazırladı. Bu koleksiyonu da yaşadıkları hikayeyle süsledi. Hikayede yer alan kahramanlar ‘Kiraz Hanım’, serin ‘Taze’ karpuz dilimleri, sahildeki barda şarkı söyleyen siyahi şarkıcı ‘Becca ve gece yarısı beliren ‘Baykuş’ koleksiyondaki ürünlerin isimleri oldu.

HİKAYE ANLATIYORLAR

Bütün satış ekibinin eğitimden geçerek, hikayeyi öğrendiğini belirten Beta Yönetim Kurulu Üyesi Özlem İkiışık “Satış ekibi mağazada bildiğiniz hikaye anlatıyor. Koleksiyonun hazırlanma hikayesini anlattığımız tüketici ürünlere daha fazla ilgi duyuyor. Hikaye anlatarak satışı yüzde 50 artırdık” dedi.

İNTERNET VE SOSYAL MEDYA

Haberin Devamı

Özlem İkiışık, hikayenin gücüyle müşterilere dokunduklarını ve onları anladıklarını söyledi. İkiışık, “Hikayemizin tüm bölümlerini müşterilerimizle mağazalardan, online mağazamız betashoes.com ve sosyal medya sayfalarından paylaşıyoruz” dedi.

DERİDEN VAZGEÇMİYOR

Sektöre adım attıkları günden bu yana hiçbir ürününde suni deri kullanmadıklarını ve her zaman hakiki deride ısrar ettiklerini anlatan İkiışık şöyle konuştu: “Hem ekolojik sebepler hem de insan sağlığına olan etkisinden dolayı hakiki deri tercih ediyoruz” diye konuştu.

İnternet en büyük 5. mağaza

İNTERNETTEN satışa ilk başlayan ayakkabı firmalarından biri olduklarını belirten Beta Ticaret Direktörü Ahmet Eler şunları söyledi: “Betashoes.com ayakkabı markaları içerisinde en eski online satış mağazalarından biridir. Son 6 ay içerisinde tüm Beta Mağazaları içerisindeki sıralamasından 9 basamak büyüyerek, 7 numaralı mağaza haline geldi. Yıl sonuna kadar en büyük 5’inci mağaza olmasını bekliyoruz. 2012 yılında online olarak yaptığımız satıştan 4 milyon TL ciro elde ettik.”

dcengiz@hurriyet.com.tr


 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!