Güncelleme Tarihi:
Moderatörlüğünü Hürriyet Gazetesi Ekonomi Müdür Yardımcısı Sadi Özdemir’in üstlendiği oturumda, Türk gayrimenkul sektöründeki markalaşma sürecine dikkat çeken Vuslat Doğan Sabancı, “2000’li yıllarda kendi mekânlarımızı oluşturmaya başladık. Marka konutlar önem kazanmaya başladı. Türkiye’de gayrimenkul sektöründe yeni bir çağ başlıyor ve markalaşma heyecanı yaşanıyor. Biz de Hürriyet Dünyası olarak bu süreçte sektöre yol arkadaşlığı yapmaktan mutluyuz. Hürriyet marka yaratmayı bilen bir
kurum” dedi.
Son 5 yıldır en büyük reklam veren sektörün gayrimenkul sektörü olduğuna dikkat çeken Vuslat Doğan Sabancı şunları söyledi: “2000’li yıllarda en çok reklam veren ilk 10 sektör içine giren gayrimenkul sektörü bugün birinci sırada. Öte yandan 2001 yılında
330 olan reklam veren sayısı 5 yılda 3 kat arttı.”
‘SIGN OF THE CİTY’
Vuslat Doğan Sabancı, Hürriyet’in gayrimenkul sektörüne karşı olan sorumlulukları üzerine düşünerek geçen ay ‘Sign of the City Awards’ adlı gayrimenkul yarışmasını düzenlediğini hatırlattı.
Vuslat Doğan Sabancı, “Yarışmada ödül kazanan ya da kazanmayan birçok proje gelişmiş ülkelerdeki projelerle boy ölçüşecek güçte” dedi.
Gayrimenkul sektörünün sadece müteahhitlik ya da yap-satçılık olarak algılanmaması gerektiğine dikkat çeken Ethem Sancak ise “Gayrimenkul sektörü medeniyeti inşa ediyor. Ayrıca son dönemde sanayi mi inşaat mı bakış açısı da doğru değil. İkisi zıt değil, birbirini tamamlayan sektörler” dedi.