Markaların liderleri GSÜ’de buluştu

Güncelleme Tarihi:

Markaların liderleri GSÜ’de buluştu
Oluşturulma Tarihi: Kasım 23, 2017 10:50

Galatasaray Üniversitesi (GSÜ) Sürekli Eğitim Merkezi ve Medya Araştırmaları Enstitüsü önemli bir konferansa imza attı. "Düet İşveren Markası" tarafından düzenlenen programda akademisyenler, üst düzey yöneticiler ve bağımsız araştırma kuruluşları ‘İşveren Markası’nı her yönüyle tartıştı. Gün boyu yanıtı aranan sorular ise şunlar oldu: "Türkiye’de çalışmak için tercih edilen ve edilmeyen şirketleri ayıran nedir? İtibar ve işveren markası arasındaki ilişki nedir? İtibar krizlerini şirketler nasıl yönetti? En iyi şirket uygulamaları hangileri?"

Haberin Devamı

Geçen Cuma günü tam günlük bir konferans ile "İşveren Markası Yönetimi" üzerine iş dünyasının üst düzey yöneticileri ve akademisyenler GSÜ’de biraraya geldi. Dijital dünya, nesillerin bir arada çalışması, İK pazarlama gibi konuların yanısıra, işe alımda ve ‘değerlendirme’ tekniklerinde büyük veri ve sosyal medyanın kullanımına ilişkin örnekleri de içeren paneller ilginç soru cevaplarla ilerledi.

10 YILDA BİR YENİLEMELİYİZ
GSÜ Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Orhan Feyzioğlu’nun açılış konuşmasıyla başlayan programda Sabancı Holding CEO’su Mehmet Göçmen gelecekteki işlerin, şirketlerin, çalışma modellerinin hızla değişmesi gerektiğine dikkat çekti. Göçmen "Kendimizi 10 yılda bir yenilemeliyiz. Şu an mezun olan gençlerin gelecekte tek bir meslekle yetinmeleri zor görünüyor. Bambaşka bir iş dünyası geliyor" şeklinde konuştu.

Haberin Devamı

Fibabanka Genel Müdürü Ömer Mert ise konuşmasında gençlerden bahsetti: "Yenilikçi ve sıradışı yaklaşımların, özellikle genç çalışanların çok ilgisini çekiyor. Bankada herkes ne zaman isterse cep telefonuma mesaj atıp fikir ve önerilerini paylaşabiliyor. Sosyal medya hesaplarımız çalışanlarımızın etkileşimli kullanımına açık. Sosyal ve açık iletişimde bir kültür yaklaşımı amaçlıyoruz" dedi.

Renkli anlatımlarıyla dikkat çeken iki isim Doç. Dr. Ali Faik Demir ve Prof. Dr. Emre Öktem oldu. Konu ‘Tarihte iş, yaşam ve itibar’ üzerineydi. Geçmişte ahilik sistemi, meslekler, loncalar ve itibar ilişkisinin işlendiği panelde geçmişten örneklerle sohbet süslendi.

HER KURUMUN AYRI REÇETESİ OLMALI
Düet İşveren Markası Program Koordinatörü Binnur Zaimler’e göre iyi bir işveren markası için başkalarını kopyalamadan özgün çalışmalar yapmak gerekiyor. ‘Her kurumun ayrı reçetesi olmalı, yapılanları tekrarlamak ise sizi başkalarından ayrıştırmıyor, aksine sıradanlaştırıyor’ dedi.

Prof. Dr. İnci Çınarlı, Prof. Dr. Banu Karsak, Peryön Başkanı ve STFA Holding Strateji ve İK Başkanı Berna Öztınaz, Doç. Dr. Nazlı Aytuna, Prof. Dr. Kerem Rızvanoğlu, Sodexo Genel Müdürü Burçin Ressamoğlu, Hilti Bölgesel İK Direktörü Canan Soybakış, Hürriyet İcra Kurulu Üyesi Tuba Köseoğlu Okçu, Yenibiriş Genel Müdürü Eren Çamlıkaya, IPSOS’tan Sema Pak Karaca kurumsal duruş ve işveren markası konusunda konuşma yaptı.

 

BAKMADAN GEÇME!