Marka yaratma ve rekabet kuralları tartışılacak

Güncelleme Tarihi:

Marka yaratma ve rekabet kuralları tartışılacak
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 29, 2012 21:45

VODAFONE Türkiye, BSH Ev Aletleri ve Unilever Türkiye’nin ortaklığında ilki düzenlenen Konferansta, sürdürülebilir marka değeri yaratmanın, yönetmenin ve rekabetin kuralları, koşulları ve uygulamaları, ‘Sürdürülebilir Markalar Konferansı 2012’de ele alınacak.

Konferans, “Dünyanın En İyi Markaları” ve “Dünyanın En Çevreci Markaları” listelerinin yaratıcısı Interbrand’in Avrupa CEO’su Graham Hales ve Birleşmiş Milletler Çevre Programı (UNEP) Proje Direktörü Cheryl Hicks gibi uzmanlara ev sahipliği yapacak. Bu yıl birincisi düzenlenen konferansta Interbrand Avrupa CEO’su Graham Hales, Birleşmiş Milletler Çevre Programı (UNEP) Wuppertal Institute Proje Direktörü Cheryl D. Hicks, Sürdürülebilirlik İletişimi Ajansı Futerra’nın Murahhas Azası Jeff Melnyk, Unilever Türkiye Yönetim Kurulu Üyesi ve Satış ve Müşteri Geliştirmeden sorumlu Başkan Yardımcısı Cem Tarık Yüksel, BSH Ev Aletleri Marka Pazarlama Direktörü Hakan Turalı, Vodafone Türkiye Marka ve Pazarlama Stratejisi Direktörü Bilge Çiftçi, Sürdürülebilirlik Akademisi Yönetim Kurulu Üyesi Semra Sevinç ve birçok önemli isim daha yer alıyor.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!