Güncelleme Tarihi:
Manchester United’ın sponsorluğu AON Benfield’ın dünyadaki 500 ofisinde, AON United REDy Day adı altında kırmızı tişörtlerle kutlanırken, söz konusu sponsorluk sağlıklı çocuk ve genç yetişmesine de destek oldu.
AON Benfield’ın Manchester United’ın sponsoru olma hakkını resmen kazanması nedeniyle, AON Benfield’ın dünyadaki 500 ofisinde, AON United REDy Day adı altında özel kutlamalar yapıldı. Tüm dünyadaki 36 bin AON çalışanı, ülkelerindeki sağlıklı çocuk ve genç yetişmesi konusunda etkinlik gösteren bir kuruluşa sembolik bir bağışta bulunma karşılığında, Manchester United takımının rengini yansıtan kırmızı tişört giyme hakkını kazandı. Bu etkinlikle, iki kurumun sosyal sorumluluk bilincinin bir yansıması olarak, sağlıklı çocuk ve genç gelişiminin önemine dikkat çekildi. İki kurumun sosyal sorumluluk alanındaki bu değer paylaşımı 4 yıllık bir sponsorluk anlaşmasını beraberinde getirdi.
AON United REDy Day etkinliklerine paralel olarak Istanbul’daki AON Benfield ofisinde de kırmızı tişörtler giyildi. AON Benfield çalışanları kırmızı tişört giyme haklarını, seçtikleri Çocuk Esirgeme Kurumu’na bağışta bulunarak kazandılar. AON Benfield Türkiye CEO’su Servet Gürkan yaptığı açıklamada, “Tüm bu etkinlikler, AON Benfield’ın küresel boyutta, tüm çalışanlarına, tüm müşterilerine ve içlerinde bulundukları toplumlara hizmet etmeye yönelik çabalarının bir göstergesidir.” dedi.