Güncelleme Tarihi:
Alfa Romeo’nun bu yıl Giulia ve son çeyrekte satışa sunacağı ilk SUV modeli Stelvio ile Türkiye’de atağa kalkacağını kaydeden Bel , “Alfa Romeo, 2017 itibarıyla duygulara çok daha fazla hitap eden bir marka olacak. Özellikle teknoloji transferleri ve yol haritası kapsamında Alfa Romeo’yu Türkiye’de Maserati’ye artık daha yakın konumlandırmaya başladık. Alfa Romeo özelinde 2017 yıl sonu satış hedefimizi yaklaşık 750 adet olarak belirledik. 2017 yılında Alfa Romeo ve Jeep olarak markalara birlikte baktığımızda ise 3.250 adetlik bir satış hedefimiz var” dedi.
MASERATI’DE 3 HANE HEDEFİ
Türkiye’de Ferrari’deki satış hedeflerini koruduklarını Maserati markasında ise yeni illerde açılan bayilerle hedefleri artırdıklarını kaydeden Bel, “Maserati’nin açılımı Ankara’da Birmot ile başladı. Bursa’da Mengerler ile işbirliği gerçekleştiriyoruz. Gaziantep, İskenderun, Samsun, Adana gibi şehirlerde ciddi müşterilerimiz var. Maserati’de satış adetleri olarak ise bu yıl Türkiye’de ilk kez 3 haneleri geçeceğiz” dedi. Sinan Saip Bel, Jeep markasıyla ise 2016’da oluşan boşluğu yeni Compass ile doldurucaklarını belirterek şunları söyledi: “Yılın son çeyreğiyle birlikte satışa sunacağımız Jeep Compass, merakla beklenen ve segmentini yukarı çekecek bir model olarak ön plana çıkıyor. Compass için ilk etapta 200 adetlik bir satış hedefi belirledik.”