Güncelleme Tarihi:
Figen, “Türkiye’de fiyat farkı yüzde 25’i bulabiliyordu. Lüks markalar fiyat ayarlaması yaparak, maliyeti üstlendiler ve kârlarından feragat ettiler. Şu anda Avrupa ile fiyat farkı yüzde 10-15 bandında” dedi.
Türkiye’de büyüdü
Hem mevcut mağazaların önceki seneye kıyasla büyümesinde hem de total büyümede Türkiye’nin Sephora için açık ara önde olduğunu söyleyen Figen şunları söyledi: “2007’de adım attığımız Türkiye’de büyük bir sınav verdik. Amacımız önce değerlerimizi paylaşmaktı. İlk sınavdan tam not aldık. Beş yılda hızlı değil sağlam yayılmayı hedefledik. Şu anda parfümeri zincirleri içinde Türkiye’de Tekin Acar ve Sevil’in ardından en büyük üçüncü oyuncuyuz. İkinci sınavımız ise liderlik. 2016 sonunda hedefe ulaşmayı planlıyoruz.”