Güncelleme Tarihi:
İlk nesil Duster, Türkiye’de satışa sunulduğu 2010 yılından bugüne dek 89 bin 485 adet, bu yılın 11 ayında ise 13 bin 818 adet satıldı. Türkiye’de son 5 yılın 4x4 lideri olan Duster, evrim geçirerek tamamen yeni bir dış görünüme ve iç mekâna kavuşmuş. Renault Mais Genel Müdürü Berk Çağdaş, Dacia’nın Türkiye pazarında yükseliş trendininin sürdüğünü belirterek, “Binek + hafif ticari araç pazarında, iki sıra yükselerek Marka sıralamasında 6. sıraya yükseldik. Dacia’nın amiral gemisi Duster, markaya Türkiye’de son beş yılın 4x4 otomobil lideri ünvanını kazandırdı. Otomatik vites / EDC versiyonunun da ürün gamına eklenmesiyle Dacia ailesine yeni müşterilerimiz katılıyor. Mart ayında pazara sunacağımız yeni Duster ile Marka’nın Türkiye pazarında yükselişi devam edecek” dedi. Yeni Duster martta 2 benzinli, 1 LPG ve 2 dizel motor seçeneğiyle Türkiye’de satışa sunulacak. 1.5 dCi 110 beygirlik 4x2 versiyonunda EDC otomatik vites seçeneği de bulunacak.