Güncelleme Tarihi:
Yazıda Beko’nun ’aynı fiyata daha fazla özelliğe sahip ürün’ sunabildiği tasarım kadar fiyatlarının da cazip olduğu anlatıldı. Gazetedeki haberde; "Ürün kataloğunu tamamlayan Beko markası, bu sene ankastre ürünler, çamaşır ve bulaşık makineleri, kurutucu, sandık tipi derin dondurucu ve özellikle Fransız pazarı için geliştirilen pirolize (prolitik) temizleme yapan fırınları pazara sundu" denildi.
İNGİLİZ PAZARI: Les Echos Gazetesi;
şirketin Beko markasıyla İngiltere’de buzdolabı pazarında 2005’te birinci sırayı aldığına da dikkat çekti ve "106 ülkeye satışını sürdüren Arçelik A.Ş, beyaz eşyada, 3.1 milyar Euro’luk satışıyla hızla yeni bölgelere yayılmaya devam ediyor. Arçelik A.Ş. Genel Müdürü Aka Gündüz Özdemir’in açıklamalarına yer verilen haberde Özdemir, "Çin pazarının dinamiklerini iyi analiz ettikten sonra, bu ülkede yatırım yapacağız. Bu da ikinci büyük hedefimiz olan ABD pazarlarına girmemizi sağlayacak" diye konuştu. Beko Fransa’nın Ülke Müdürü Brigitte Petit ise gazeteye yaptığı açıklamada "Fransa’da stratejimizin başlıca anahtarı dağıtımımızdaki farklılığımız. Ana dağıtımcılar bizim stratejimizin kilit taşlarından birini oluşturuyor" dedi.
8 fabrikada üretim yapıyor
Fransız Les Echos Gazetesi’nin haberinde 7 tanesi Türkiye’de biri Romanya’da olmak üzere 8 fabrikada üretim yapan Arçelik’in son 5 yılda satışlarını iki kattan fazla arttırdığına dikkat çekildi. Haberde, "Türkiye’de yüzde 50’nin üzerindeki pazar payı ile lider olan Arçelik, 106 ülkede varlık gösteriyor" denildi. Arçelik’in Çin’de de fabrika kurmayı planladığına yer verildi.