Lassa, İtalya’da ’ralli’ yapıp 10 milyon dolarlık lastik satacak

Güncelleme Tarihi:

Lassa, İtalya’da ’ralli’ yapıp 10 milyon dolarlık lastik satacak
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 18, 2009 00:00

Sabancı Holding’in Japon Bridgestone ile ortak şirketi Brisa’nın bünyesinde yarattığı Türk lastik markası Lassa, krize rağmen İtalya’da rallilere katılıp, hem ihracatını artırmak hem de imajını dünyada yükseltmek istiyor.

Arkasına Turquality desteğini de alıp İtalya rallilerinde boy göstermeye hazırlanan Lassa, bunun sonucunda İtalya’ya 250 bin adet lastik ihraç etmeyi hedefliyor. Brisa Pazarlama ve İş Geliştirme Direktörü Gökhan Cüceloğlu, Volkan Işık’ın liderliğindeki Lassa Rally Team’in yurtdışında mücadele etmek için İtalya’yı seçmesinde, bu ülkede motorsporlarına ilginin yoğun olmasının etkili olduğunu belirtti. Cüceloğlu, "Biz Lassa yarış lastiklerinin dünya çapında bir marka olmasını istiyoruz. İşte bu amaçla, ihracatta güçlü olduğumuz ve pazar payımızın yüksek olduğu bu ülkeyi tercih ettik" dedi.

Türk’ün gücünü göstereceğiz

Brisa Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı Serdar Demirdağ ise bir ürünü dünyaya en etkili tanıtma yolunun özelliklerini gözler önüne sermek olduğunu belirterek "Biz de Lassa yarış lastiklerini, yurtdışındaki rallilerde kullanarak, Türk mühendisliğinin ve üretiminin geldiği noktayı en çarpıcı şekilde gösteriyoruz ve uluslararası markalarla mücadele ediyoruz. Rallinin desteğiyle bu yıl İtalya’ya 250 bin lastik satacağız. Bu rakam 10 milyon dolarlık bir artışa denk geliyor" dedi. Demirağ, aynı dönem için Türkiye’deki performans lastikleri satışlarında da adet olarak yüzde 65, ciro olarak yüzde 90 oranında bir artış hedeflediklerini söyledi.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!