Güncelleme Tarihi:
ALMAN Opel, 2013 yılında içine girdiği mali krizden kurtulmak ve marka imajını düzeltmek için Henkel’den pazarlamanın ve markanın başına ‘Bayan
Bu transfere kadar Opel ismini ise sadece kendisini pek etkilemeyen bir otomobil markası olarak bilen Müller, hiç bilmediği ve tanımadığı bir sektöre geçerek aslında büyük risk almıştı. ‘Bayan kozmetik’ lakaplı Müller, aslında önemli kampanyalarla adından söz ettirmişti ama Opel’in herşeye rağmen içine girdiği mali darboğazdan çıkamayıp bu yılın başında Fransız Peugeot Citroen Grubu’na (PSA) satılmasıyla iş değişti. Çünkü PSA Grubu yaptığı incelemeler ve değerlendirmeler sonucunda önce Opel’in CEO’su Karl-Thomas Neumann ile yolları ayırdı. Müller’i işe alan Neumann’ın Opel’den ayrılmasıyla dengeler değişti. Dün Alman Handelsblatt gazatesi Neumann’dan sonra 49 yaşındaki Müller ile de yolların ayrıldığını açıkladı.
YENİDEN KOZMETİK SEKTÖRÜ
Bugün Alman basınına yansıyan haberlerde Tina Müller’in kendi isteğiyle Opel’den ayrıldığı ve Alman kozmetik devi Douglas’ın başına geçtiği belirtildi. 2013’te Opel’e transfer olmadan önce 20 yıl Henkel ve L’Oreal gibi kozmetik devlerinde çalışan Müller’in Isabelle Parize yerine 1 Ekim’den itibaren Douglas’ın CEO’su olacağı ifade ediliyor.
YILIN MARKA YÖNETİCİSİ
Yeni Corsa’nın tanıtımı için ünlü modacı ve fotoğrafçı Karl Lagerfeld ile çalışan Tina Müller bu projeyle büyük ses getirmişti. Lagerfeld, yeni Corsa’yı kedisiyle birlikte fotoğraflayarak çok özel bir takvim hazırladı ve çok etkili oldu. Daha önce Henkel’de çalışırken bir çok ödül alan Müller, Opel markasıyla da bunlara yenisini eklemişti. Müller, 2015 yılında Almanya’da yılın en iyi marka yöneticisi seçilmiş, bu ödül hakkında uzmanlar, “Müller insanların akıllarına girmekte başarılı. Otomotiv uzmanı olmamasına rağmen markayı yeniden canlandırdı” açıklamasını yapmış
SON 24 SAATTE YAŞANANLAR