Güncelleme Tarihi:
UCOM Yönetim Kurulu Başkanı Alexander J. Lohmann konuya ilişkin yaptığı açıklamada “Türkiye’nin şu dönemlerde yaşadığı sıkıntılı dönemden daha güçlü çıkacağına inanıyoruz. Bu nedenle Türkiye’de bugüne değil geleceğe yatırım yapan ve bu ülke ile iletişimini güçlendiren bir yaklaşımın orta ve ileri vadede kazanacağına inanıyoruz. Şu an tüm yabancı uluslararası şirketler için orta, ileri vadede kazanma adına Türkiye bir cennet. Bunu tüm dünyaya anlatmanın tam zamanı. Bu açıdan biz de rotamızı Türkiye’ye çevirdik” diye konuştu.
Türkiye’nin yurtdışında özellikle Rusya’da, Almanya, ABD ve İngiltere’de yani Batı’da ve aynı zamanda da Ortadoğu’da tanıtımına odaklanacaklarını vurgulayan Lohmann, ”Bu tanıtımda da, Türkiye’de ‘kazan kazan’ yaklaşımının nasıl kazanacağını dünyaya anlatacağız. Buna aracı olacağız” dedi.
Kısa vadede Batı’nın saygın medya kurumlarında Türkiye ile ilgili özel ekler verilmesini sağlayacaklarını anlatan Lohmann, “Ancak bizim farkımız öyle klasik yabancı gazetelere yüzbinlerce dolarlık ilan vermekten, fuarlarda, stantlarda beklemekten farklı olacak. Zaten bu artık çok eski ve işe yaramayan bir yaklaşım. Biz, bu saygın Batı gazetelerinde yer alacak eklerde, katılacak şirketlere kendini haberleri ile anlatma şansı vereceğiz. Şirketler böylece kendileri ile ilgilenecek herkese ulaşmış olacak” şeklinde konuştu.