KSS kavramı masaya yatırılıyor

Güncelleme Tarihi:

KSS kavramı masaya yatırılıyor
Oluşturulma Tarihi: Mart 23, 2013 14:30

“Romantizmden Gerçeğe Kurumsal Sosyal Sorumluk Konferansı” Çalık YEDAŞ ve TÜVTÜRK’ün sponsorluğunda 24 Nisan 2013’te gerçekleştirilecek.

Haberin Devamı

“Kurumsal İtibar Yönetimi” çalışmalarının hayata geçirilmesi ve “Kurumsal Vatandaşlığın” sergilenmesinde, kurum ve markaların son yıllarda başvurduğu en önemli kanallarından biri kabul edilen “Kurumsal Sosyal Sorumluluk” (KSS) kavramı, 24 Nisan’da İtibar Atölyesi tarafından düzenlenen “Romantizmden Gerçeğe Kurumsal Sosyal Sorumluk Konferansı”nda tartışılacak.

Yeşilırmak Elektrik Dağıtım AŞ (ÇALIK YEDAŞ) ve Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı denetiminde Türkiye genelinde araç muayenelerinden sorumlu olan TÜVTURK’ün sponsorluğunda gerçekleştirilecek olan konferansın basın sponsorluklarını da Hurriyet.com.tr, ReportTurk Kurumsal Kıymetler e-Dergisi,  Mağaza Dergisi ve Perakende.org üstleniyor. Konferansa AcerPro, Medya Takip Merkezi, SU CSR Kurumsal Sürdürülebilirlik Danışmanlığı şirketi de destek veriyor.
 
 “KSS” kavramının doğru anlaşılması, itibar yönetimi ekseninde kurumlara sağlayacağı avantajların neler olduğu, KSS projelerinin nasıl hazırlanması gerektiği, uygulama ve sonuçlarının ölçümlenmesinde dikkat edilmesi gereken püf noktalarına ışık tutulacalacak olan konferanstan beyaz yakalı yöneticiler, firmaların satış, pazarlama, iletişim ve yönetim departmanlarındaki karar vericiler, siyasetçiler, lisansüstü ve doktora öğrencileri, iş adamlarınca kurulan STK’ların yöneticileri, yerel yönetimlerdeki bürokratlar ile KOBİ’lerin üst düzey yöneticileri yararlanabilecek.

Haberin Devamı

İstanbul Ticaret Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Nazım Ekren, Bahçeşehir Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Haluk Gürgen, KSSD Başkanı Serdar Dinler ve İDA Başkanı Ali Cem İlhan’ın da birer konuşma yapacağı konferansta, “KSS” alanında ülkemizde yankı uyandıran önemli projelere imza atan Koç Holding, Çalık YEDAŞ, TÜVTURK, Hürriyet Gazetesi, Doğuş Otomotiv ve Garanti Emeklilik gibi öncü markaların başarıları ve başarıya yürürken nasıl strateji geliştirdikleri katılımcılarla paylaşılacak.

“Doğru KSS Projeleri kurumsal itibara katkı sağlar”

İtibar Atölyesi Kurucusu Ertan Acar “Kıyasıya rekabetin söz konusu olduğu günümüzde hedef kitlelerin de geçmişe oranla bilinç, farkındalık ve beklenti düzeylerinin çok daha artmış olması, itibar yönetimine farklı bir önem kazandırmaktadır. Bir markanın değeri,  bir hizmet ya da bir ürünün satışı dönemsel olarak düşüş gösterebilir. Bu düşüşü değişen çeşitli sebeplerle açıklamanız mümkündür ve bu durum genellikle farklı stratejilerin geliştirilmesi ile çözülebilir. Ancak, itibar için aynı çözüm söz konusu değildir. Yıllar içinde kazanılarak bir anda kaybedilebilen itibar, çok özel bir iletişim yönetimi gerektirir" dedi.

 Acar, şöyle devam etti:

Haberin Devamı

“‘Romantizmden Gerçeğe Kurumsal Sosyal Sorumluluk’ ana temasıyla 24 Nisan’da gerçekleştireceğimiz konferans, konunun daha iyi anlaşılması, KSS projelerinin tasarlanması, uygulanması ve ölçümlenmesi noktasında başarılı örneklerle katılımcılara yol gösterici olacak. Diğer taraftan daha önce itibar endeksini de hayata geçirerek itibarın ölçümlenmesi noktasında Türk İş yaşamına katkı sağladığımız gibi bu alanda da gri noktaları renklendirerek Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projelerinin ayağı yere sağlam basan, gerçekçi parametreler üzerinde yükselmesine katkı sağlayacak keyifli bir konferans olacak” dedi.

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!