Kriz konferans ürünlerine yaradı

Güncelleme Tarihi:

Kriz konferans ürünlerine yaradı
Oluşturulma Tarihi: Şubat 24, 2010 12:15

Kriz, ‘ses ve video konferans ürünlerinin’ satışını arttırdı. Firmalarda, ‘sanal toplantı’ dönemi başladı.

Haberin Devamı

Geçtiğimiz yıl tüm dünyayı etkisi altına alan ve etkileri halen devam etmekte olan global kriz nedeniyle, firmalar maliyetlerini gözden geçirmeye devam ediyor. Farklı şehirlerde veya ülkelerde ofisleri bulunan firmalar, zaman ve paradan tasarruf etmek için ses ve video konferans ürünlerine yoğun ilgi gösteriyor.
2009 yılında, ses ve video konferans ürünlerine olan talebin %60 artığını kaydeden ITS İletişim Teknolojileri Genel Müdürü Emre Önder, gelen talepler paralelinde, satışların bu yıl %100’e yakın artacağını söyledi.

İşletmelerin, bilgi teknolojileriyle ilgili yatırımlarını arttırarak sürdürdüklerini anlatan Emre Önder, “Fransız- Amerikan ortaklı telekomünikasyon devi Alcatel- Lucent firmasının, Türkiye ve Azerbaycan distribütörüyüz. Son teknolojik telefon santralleri çözümlerinden, Tandberg ve Sony markalı Ses ve Video Konferansı sistemlerine kadar geniş bir ürün yelpazesinde hizmet sunuyoruz. Bu yıl işletmeler, özellikle, ileri iletişim teknolojisi altyapı yatırımlarını arttırarak sürdürecektir” dedi.

Haberin Devamı

Her ay, 30 saat ile 15 bin TL tasarruf

Yurtiçinde, ortalama ayda 6 kere şehir dışına çıkan bir iş adamının, bu sistemler sayesinde, ayda tahmini olarak, 15 bin TL arasında para ile 30 saat zamandan tasarruf elde edeceğini kaydeden Emre Önder, bu tasarrufun yıllık 150 bin TL’yi bulacağını belirtti.
Teknolojideki gelişimle birlikte, iş yapış şeklinin değiştiğini ve iş süreçlerinin cep telefonları üzerinden yönetilmeye başlandığını ifade eden Emre Önder, “İşadamları, yöneticiler, akademisyenler; bu sistemler sayesinde, aynı anda veya aynı gün içerisinde, birkaç ülke veya şehirde toplantı yapıp, konferansa katılabiliyor. Böylece, hem işlerinin başından ayrılmıyorlar, hem de zaman ve paradan tasarruf ediyorlar. Firmalarda başlayan ‘sanal toplantı’ dönemi artarak devam edecektir” şeklinde konuştu.

Kriz döneminde, teknoloji ‘fırsat’ sağlıyor

Aynı anda birden çok kişi ile farklı mekanlarda görüşme yapmayı sağlayan Sony ve Tandberg markalı ses ve video konferansı sistemlerinin dağıtım ve kurulumunu yapan ITS’de, son birkaç aydır hareketli günlerin yaşandığını anlatan Emre Önder, “İş süreçlerinde, teknolojiyi bilinçli olarak kullanan firmalar, özellikle kriz dönemlerinde, yeni fırsatlar yakalayıp, rekabette bir adım öne geçebiliyor. Holdingler başta olmak üzere, sağlık, ulaşım, turizm, eğitim ve finans sektöründeki firmaların ses ve video konferans sistemine olan taleplerinin artması nedeniyle, son günlerde firmamızda, iş yoğunluğu olarak hareketli günler yaşıyoruz” diye konuştu.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!