Güncelleme Tarihi:
Geçtiğimiz hafta küresel kriz nedeniyle tüketicilerin içinde bulunduğu durumu ‘İnsanlar alışveriş etmiyor, kahve içmiyor, sinemaya gitmiyor, seks bile yapmıyor’ şeklinde açıklayarak dikkatleri üzerine çeken Boyner Grubu Murahhas Azası Cem Boyner., şimdi de grubun genç markası T-box’ın yılbaşı kampanyasıyla çok konuşturacak. ’Bu yılbaşı kriz kışınıza kaçmasın’ ve ’Ya al ya terket’ ilanlarıyla ’3 ürün alın, 2 ödeyin’ kampanyasını duyuran T-Box tüketicilerin de dikkatini çekmeye başardı.
Rafineri Reklam Ajansı tarafından hazırlanan reklam kampanyasıyla hem krizde morali bozulan tüketicileri eğlendirmeyi hem de yılbaşı öncesi satışlara bir hareketlilik getirmeyi hedeflediklerini söyleyen T-Box yönetimi, tüketicilerden çok olumlu tepkiler aldıklarını açıkladı. Tüketicilerin küresel krizden başka bir şey düşünemez olduğunu bu yüzden de morallerinin azaldığına dikkat çeken yetkililer, “Alışveriş moral işidir. Kampanyalarımızla tüketicilere biraz moral vermeyi planlıyoruz” dedi.
Hediye alım dönemi
T-Box’ın hediye alımlarının en çok arttığı dönemlerden biri olan yılbaşı öncesinde başlattığı kampanya sayesinde markanın ürün portföyündeki yağmurluk, şemsiye, çizme, pardesü, atkı, bere, eldiven, elbise, sweat shirt, USB, zar oyunu, çanta, saat, pijama, eşofman, tayt, saç bantı, çakmak, tişört, iç çamaşırı, çorap, mousepad gibi ürünlerden 3 adet alındığında sadece 2 adedi ödeniyor.
58 ürüne ulaştı, 4 kıtada satılıyor
2002 yılında Boyner Grubu bünyesinde Murahhat Aza Cem Boyner’in başkanlığındaki bir ekip tarafından yaratılan T-box, bugün tekstil dışı ürünlerle birlikte 58 çeşide sahip.
T-box ürünleri 4 kıtada 4.050 noktada satılıyor.
Küçük bir küpün içine tişört sıkıştırılmasıyla yaratılan ürünler günümüzde duty free’lerden benzin istasyonlarına, otellerden marketlere kadar farklı noktalarda tüketiciyle buluşuyor.
T-box ilginç ürünleri kadar sıkıştırılmış ejderha nefesi (çakmak), duth brahma (boxer), shıpır dhama (terlik), şıpdediks (şemsiye), bitikbitak (saat), Leonardo di capri (kapri) gibi kelime oyunlu ürün isimleriyle de dikkat çekiyor.