Güncelleme Tarihi:
Ödeme sistemleri kuruluşu Visa International'ın, yakın geleceğe yönelik ödeme kolaylıklarını tanıtan Avrupa çapındaki televizyon reklam kampanyası, 22 Nisan'da Türkiye'de başlayacak.
"Gelecek Visa Kabul Eder" sloganıyla Visa International için Saatchi & Saatchi tarafından hazırlanan tanıtım filmlerinde, gelişen teknolojiyle birlikte yakın gelecekteki ilginç ödeme konseptleri sunuluyor.
Reklam kampanyasının tanıtımı amacıyla AFM Mayadrom Sineması'nda medya mensupları için özel bir ön gösterim gerçekleştirildi.
Tanıtım kampanyalarının ilk filmi olan "Çöl"de görüntülerde yer alan Namibya'lı bir çift, bir Hollywood klasiği olan "Singin in the Rain" adlı filmi internet bağlantılı gözlükleriyle izliyor, ödemeyi ise retina taramasıyla kimlik tanımlayan özel tasarlanmış gözlüklerdeki Visa amblemine bakarak gerçekleştiriyorlar.
İkinci tanıtım filmi "Jogger"da ise Japon bir koşucu, oteline kolayca dönebilmek için yolu belirleyen bir pusula içeren koşu ayakkabıları satın almak istediğinde, Visa kartının yanında olmadığını farkediyor ama kimliği parmak izinden tanımlanarak alışveriş ve ödemeyi gerçekleştiriyor.
Televizyon reklamları, yazılı medya organları ve radyolarda başlatılan promosyon kampanyası reklamlarıyla da destekleniyor.
"TÜRKİYE VISA İÇİN KİLİT BİR PİSYASA"
Visa International Türkiye Genel Müdürü Greg Twitcher, tanıtım sırasında yaptığı konuşmada, Türkiye'de televizyon reklam kapmanyası başlatan ilk ödeme sistemleri kuruluşu olarak bir ilki gerçekleştirdiklerini söyledi.
Türkiye'de Visa ürünlerinin diğer ödeme sistemlerine kıyasla iki misli daha fazla tercih edildiğini belirten Twitcher, şunları söyledi:
"Türkiye Visa için çok önemli stratejik bir piyasa. Avrupa'da çıkarılan her 10 kartın birisini Türk bankaları çıkarıyor. Geçen yıl kart sayısı da yüzde 21 oranında artarak 17.2 milyon adete ulaştı.
Türkiye'deki bu büyüme Avrupa'da ortalama yüzde 14 olan oranın çok üzerinde. Türkiye Visa için, sadece bugün değil gelecek için de kilit bir piyasa."
Visa AB Bölgesi Ürünü Bölümü Başkan Yardımcısı Karen Hughes de konuşmasında, günümüzde Visa'nın 1 milyon noktada kabul gördüğünü ancak bunların çoğunun fiziksel olduğunu belirterek, internet ve kablosuz uygulamalar gibi teknolojilerin yakın gelecekte tüketicilerin istedikleri yer ve zamanda ödeme yapabilmelerine olanak sağlayacağını vurguladı.
Visa'nın tüketicilerini yeni teknolojilerin öngördüğü kolaylık ve esneklikten yararlandırma konusundaki çalışmalarını sürdürdüğünü kaydeden Hughes, "Türkiye Avrupa bölgesinde bizim en önemli piyasalarımızdan birisi. Dördüncü büyük piyasa.
Türkiye'de en iyi ödeme sistemi olmaya devam etmek bizim için önemli. Bu nedenle de markanın yeniden konumlandırılmasına ilişkin bu kampanya yapıldı" dedi.
Markanın yeniden konumlandırılmasıyla ilgili bu kampanyaya 2 yıl önce başladıklarını ifade eden Hughes, Türkiye'deki ekonomik durum ne olursa olsun bu kampanyanın en az 5 yıl ömrü olacağını kaydetti.