Güncelleme Tarihi:
YAÅžAR Holding Yönetim Kurul BaÅŸkanı Feyhan KalpaklıoÄŸlu, Pınar markasıyla 1980’li yıllarda girdikleri Körfez ülkelerinde iki ayrı ürünle pazar lideri olduklarını belirterek, "Uzun yıllardır Körfez ülkelerinde faaliyetteyiz. BirleÅŸik Arap Emirlikleri, Suudi Arabistan, Katar, Yemen gibi ülkelerin damak tadına uygun ürünler geliÅŸtiriyoruz" dedi. Türkiye’de ihracat yaptıkları Körfez pazarının çok geliÅŸmiÅŸ durumda olduÄŸunu söyleyen KaypaklıoÄŸlu, "Çok farklı ürünlerin sunulduÄŸu bir pazar. Bölgede en fazla öne çıkan ürünümüz ise Pınar labne peynirleri. 7-8 ay önce de yeni ürünümüz kahvaltılık kaymağı satışa sunduk. Bu iki ürünümüzle pazar lideriyiz" diye konuÅŸtu. Â
YEREL TAT YAKALAMAK: Gıda sektöründe global marka olmanın yolunun öncelikle lokal tatları yakalamaktan geçtiğini vurgulayan Kalpaklıoğlu, bundan dolayı da sürekli Ar-Ge çalışmalarına önem verdiklerini anlattı. Kalpaklıoğlu, şöyle konuştu: "Bir ülkeye girmeden önce yerel tadı yakalayabilmek için çok ciddi araştırmalar yapıyoruz. Testler yaptıktan sonra giriyoruz. Ve yurt dışında lokal ortaklarla çalışma prensibimiz var. Lokal ortak seçerken de çok güçlü distribütör olmasına özen gösteriyoruz. Körfez ülkeleri bizim global marka yolunda önemli bir pazarımız. Yüzde yüz taze sütten yapılan bu ürünlerimizle damak tatlarını kısa sürede yakalamayı başardık. Şimdi dondurulmuş gıdalarla ürün yelpazemizi artırmayı planlıyoruz."
DYO ile Türkiye’ye 39 yıldır ressamlar kazandırıyoruz
1967 yılından bu yana ’DYO Resim Yarışması’nı düzenlediklerini belirten Feyhan Kalpaklıoğlu, bu yıl 32’incisi düzenlenen yarışma sayesinde aradan geçen 39 yılda Türk resim sanatına birçok sanatçı kazandırdıklarını söyledi. Bu yıl yarışmaya 828 sanatçının bin 400 eseriyle katıldığını belirten Kalpaklıoğlu, eserleri ödüle layık bulunan sanatçılarla birlikte fotoğraf çektirdi.