Güncelleme Tarihi:
Türkiye’de kozmetik pazarının büyümesinde genç nüfus artışı ve kadınların ekonomik olarak güçlenmesinin büyük etkisi olduğunu belirten Larsson şöyle konuştu: “Avrupa ile kıyasladığımızda Türkiye pazarının hâlâ yüksek potansiyele sahip olduğunu görüyoruz.
Türkiye’de kadının istihdama dahil olma oranı arttıkça kozmetik talebi de artıyor. Ancak hala Avrupa’daki kadının ayırdığı bütçe ile ülkemiz arasında epey fark var. Doğu Avrupa kadını kozmetiğe yılda ortalama 140 Euro harcarken, Türkiye’de bu oran yıllık 35 Euro. Türk kadınları Akdeniz kültürünün bir parçası olarak canlı renkler ve tonları tercih ediyor. Türk kadınları başta maskara olmak üzere göz makyaj ürünlerini tercih ediyor.”