Kırgızistan ve Pakistan Coca-Cola İçecek’in hızını kesmedi, kârı yüzde 17 arttı

Güncelleme Tarihi:

Kırgızistan ve Pakistan Coca-Cola İçecek’in hızını kesmedi, kârı yüzde 17 arttı
Oluşturulma Tarihi: Mart 31, 2011 00:00

Coca-Cola’da satış hacmine göre 5’inci sırada yer alan Coca-Cola İçecek A.Ş. (CCİ), kârını yüzde 18 artırdı.

Haberin Devamı

Türkiye’nin yanı sıra Pakistan, Kazakistan, Azerbaycan, Kırgızistan, Tacikistan, Türkmenistan, Ürdün, Irak ve Suriye’deki 20 fabrikası ile faaliyet gösteren CCİ’ın net satış gelirleri satış hacmi artışının üzerinde büyüdü. CCİ) CEO’su Michael O’Neill; 2010’da mükemmel sonuçlara ulaştıklarını belirtirken, şunları söyledi:


Yenilikler ve etkili promosyonlar sayesinde tüm kategorilerde başarılı performans gösteren Türkiye operasyonlarımızın satış hacmi yüzde 13 büyüme kaydetti.
Pakistan’daki sel felaketi ve Kırgızistan’da yaşanan istikrarsızlıklara rağmen, uluslararası operasyonlarımızın satış hacmi yüzde 16 arttı.


2.7 milyon liralık satış
CCİ olarak yüzde 13.5 konsolide satış hacmi artışı ile faaliyet gösterdiğimiz tüm bölgelerde güçlü performans sergiledik. Net satış gelirimiz 2 milyon 753 bin liraya yükseldi. Net kârımız yüzde 17 artışla 198 milyon liraya, FAVÖK ise yüzde 18 artışla 435 milyon TL’ye ulaştı.

Haberin Devamı


Zorlukların farkındayız
2011 yılına bölgesel makro belirsizliklerin ve hammadde fiyatlarındaki artışların yarattığı zorlukların farkında olarak, tedbirli bir iyimserlikle başladık.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!