Güncelleme Tarihi:
Erkek giyim markası Kiğılı’nın İnsan Kaynakları ve KYS Direktörlüğü imzasıyla, geçtiğimiz çarşamba günü çalışanlarıyla paylaştığı kıyafet uygulamasına yönelik metin, kamuoyunun tepkisini çekmişti. Metnin sosyal medyada paylaşılmasının ardından çok geçmeden Kiğılı CEO’su Sena Suerdem imzasıyla bir özür metni paylaşılmış ve metinde, “İç iletişim duyurumuzun, maalesef kurum kültürümüzle bağdaşmayan ifadeler içerdiğini gördük. Kiğılı ailesinin tüm çalışanlarından, müşterilerimizden ve iş ortaklarımızdan özür dileriz” ifadeleri kullanılmıştı.
‘ÇOK ÜZÜCÜYDÜ’
Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Hilal Suerdem, geçtiğimiz gün yaşanan olayla ilgili Hürriyet’e yaptığı değerlendirmede, “Bizim için çok üzücüydü. Şirketimizin asla böyle bir algısı yok. Yazının sadece belirli kısımlarından değil, tamamından rahatsızlık duyduğumuzun altını çizmek isterim. Yıllardır çalışanlarımızın bizi çok iyi tanıdığı dışarıdan da iyi tanınan bir markayız. Böyle bir şeyi bilerek nasıl yapalım? En başta ‘insan’ı odak noktasına alan, çalışanlarımız ile birlikte işimizi en iyi şekilde yapmaya gayret eden bir kurumuz. Her yıl çalışanlarımızla prosedüre ilişkin bir yazı paylaşırız ancak böyle bir ifade hiç olmadı. Çalışma arkadaşlarımız şirketimizi ve kurum kültürümüzü iyi biliyorlar. Bu yüzden onlardan da ciddi bir tepki açıkçası almadık ve hepsinden de özür diledik. Özrümüzün kabul edilmediği bir yaklaşım görmedik ve bu bizi çok mutlu etti” diye konuştu.