Keskinoğlu’nda ’renk kodlu’ etiket dönemi

Güncelleme Tarihi:

Keskinoğlu’nda ’renk kodlu’ etiket dönemi
Oluşturulma Tarihi: Ekim 05, 2007 22:11

KESKİNOĞLU Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Üyesi ve Pazarlama Grup Başkanı Keskin Keskinoğlu, geçen yıl 210 milyon YTL olan cirolarını 2007 sonunda 290 milyon YTL’ye yükseltmeyi ve yıl sonunu yüzde 40’lık büyüme ile tamamlamayı hedeflediklerini bildirdi. Keskinoğlu, 2006 yılını yüzde 27’lik büyüme ile kapatan şirketin, İstanbul Sanayi Odasının (İSO) açıkladığı Türkiye’nin ilk 500 firması arasında beyaz et sektöründe yükseliş yaşayan "tek" firma olduğunu ve sıralamada 208. basamaktan 194. sıraya yükseldiğini kaydetti. Şirketin 500 bin dolar yatırım yaparak Türkiye’de Renk Kodlu Gıda Etiketleri Sistemi’ne geçen "ilk" firma olduğunu belirten Keskinoğlu, yeni ambalajlarla Keskinoğlu ürünlerindeki, yağ, doymuş yağ, şeker ve tuz miktarlarının hangi seviyede (kırmızı-yüksek, turuncu-orta, yeşil-az) olduğunun kırmızı, turuncu ve yeşil renkli kodlama sistemi sayesinde kolaylıkla görülebildiğini ifade etti.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!