Kent: Kutup ayıları artık buza hasret

Güncelleme Tarihi:

Kent: Kutup ayıları artık buza hasret
Oluşturulma Tarihi: Aralık 16, 2009 00:00

The Coca-Cola Company CEO’su Muhtar Kent, Kuzey Kutbu’na giderek, markanın neredeyse yüz yıllık Noel dönemi reklam kampanyalarının sembolü haline gelen kutup ayılarını yerinde inceledi.

Kent, ABD’de yayınlanan Fortune Dergisi’nde yer alan röportajında iklim değişikliğine karşı mücadele en aktif şirket yöneticileri biri olduğu belirtildi. Kent, 6 hafta önce Kanada’nın en uç noktası Manitoba bölgesinde yer alan Churchill kasabasına giderek Hudson kıyısındaki kutup ayılarını inceledi. Kent, zamanlamayı şubat ayında Vancouver kentinde yapılacak kış olimpiyatlarında yanacak olimpiyat meşalesinin burada ateşlenmesine denk getirdi. Kuzey Kutbu’na en yakın olan noktada olimpiyat meşalesini de taşıyan Kent’e, Dünya Doğal Hayatı Koruma Vakfı (World Wildlife Fund) Başkanı Carter Roberts eşlik etti. Muhtar Kent, bölgenin yeterince soğuk olmadığını, ayıların buza hasret olduğunu ve açlık çektiklerini söyledi.

Alman Rossmann Türkiye’ye geliyor

ALMANYA’da kozmetik ve temizlik malzemeleri satan mağazalar zinciri Rossmann, Türkiye pazarına gireceğini açıkladı. Şirketten yapılan açıklamada, Türkiye pazarı için “PNR Group”la ortaklık kuracağı ifade edildi. Rossmann’ın kurulacak bu yeni şirkette yüzde 75, PNR Grubu’nun da yüzde 25 ortak olacağı belirtilen açıklamada, Türkiye’de ilk Rossmann mağazalarının 2010 yılının ilkbaharında açılacağı kaydedildi. Rossmann, yurt dışında Polonya, Macaristan, Çek Cumhuriyet ve Arnavutluk’ta faaliyet gösteriyor.

Üç boyutlu yazılımda Türkiye’yi üs yapacak

ÜÇ boyutlu mühendislik çözümleri alanında faaliyet gösteren Fransız yazılım Dassault Systemes, Türkiye’yi bölge ülkeleri için merkez yapmayı planlıyor. 20 yıldır Türkiye’de faaliyet gösteren firma, bu yılın temmuz ayında ofis açtı. Dassault Systemes Avrupa, Ortadoğu ve Afrika (EMEA) Bölgesi Başkan Yardımcısı Laurent Couillard, kriz döneminde Türkiye’ye yatırım yaptıklarını ve ofislerini büyütmeyi planladıklarını belirterek, Türkiye pazarında otomotiv, havacılık ve enerji sektörlerinde etkin olduğunu söyledi. Couillard, sözlerini şöyle sürdürdü: “Günümüzde teknolojik eksiksizlik yeterli değil, önemli olan diğerlerinin önüne geçebilmek. Üç boyutlu gerçekçi deneyim yazılımları ve lider PLM çözümleriyle, hem inovasyon sağlayıcısı, hem de pazar lideri olarak payımızı artırmak istiyoruz.”
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!