Güncelleme Tarihi:
Son olarak Vodafone Türkiye beş yıl önce başlatığı Red programı ile son iki yılda 391 milyon lira tasarruf sağladığını açıkladı. Bu programı Türkiye’de geliştirilen ve diğer ülkelere de ihraç eden şirket, ek promosyonların da etkisiyle veri kullanımında diğer Vodafone ülkeleri arasında birinci olmuş.
Vodafone Türkiye’nin davetlisi olarak gittiğimiz Fethiye’de açıklamalarda bulunan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Ender Buruk, “Mobil kullanıcı sayısı 21 milyon kişiye, pazar payı ise yüzde 35.7’ye çıktı” dedi.
Buruk, en büyük tasarrufun yurtiçinde geçerli tarifelerin yurtdışında da kullanılmasından elde edildiğini belirtti. Buruk’un verdiği bilgilere göre 391 milyon lira tasarrufun 113 milyon lirası, Türkiye’den yurtdışına aramalardan elde edilirken geri kalanı yurtdışından Türkiye’ye yapılan aramalardan sağlandı. Şirket, 26 ülkede aktif olarak faaliyet gösterirken, 51 ülkede iş ortaklıkları ile var. Vodafone Red ise 20 ülkede kullanılıyor ve şu anda dünya genelinde 20 milyon abonesi bulunuyor.
Buruk, ek promosyonların özellikle yaz aylarında çok ilgi çektiğini söyledi ve bu tarifede olanların son üç ayda 10 milyon GB internet ve 4.6 milyar dakika kullandıklarını belirtti. Bu program kapsamında mobil destek, ek sinema bileti, sahil ve havalimanlarında indirimler de yer alıyor.