Güncelleme Tarihi:
JLL yönetimindeki Gebze Center, Malatyapark, Palladium Ataşehir ve Point Bornova alışveriş merkezleri, iş dünyasının en prestijli uluslararası ödül organizasyonlarından biri kabul edilen Stevie Awards’da farklı kategorilerde toplam 12 ödüle layık görüldü.
‘YILBAŞI KÖYÜ’NE TOPLAM 4 ÖDÜL
JLL yönetimindeki Palladium Ataşehir, ‘Yılbaşı Köyü’ organizasyonu kapsamında toplam 4 ödüle layık görüldü. Palladium, Eğlence ve Spor, Düşük Bütçeli Kampanyalar, Etkinlik ve Geleneksel Organizasyonlar ve En İyi Stant Sergileme kategorilerinde ‘Yılın Pazarlama Kampanyası Ödülü – Bronz Stevie’ ödülünü aldı. Palladium Ataşehir ayrıca ‘Film Gibi Aşkımız’ etkinliği kapsamında Eğlence ve Spor kategorisinde ‘Yılın Pazarlama Kampanyası Ödülü – Bronz Stevie’ ödülüne layık görüldü.
MALATYAPARK AVM'YE DÖRT ÖDÜL
JLL yönetimindeki bir diğer AVM olan Malatyapark, ‘Park Card ile Yolda Kalma’ kampanyası kapsamında, Finansal Kartlar ve Düşük Bütçeli Kampanyalar kategorilerinde ‘Yılın Pazarlama Kampanyası Ödülü – Gümüş Stevie’; Müşteri Hizmetleri ve Müşteri Ürünleri kategorilerindeyse ‘Yılın PR Kampanyası - Bronz Stevie’ ödüllerini aldı.
‘BAHAR FESTİVALİ’NE İKİ ÖDÜL
Gebze Center, Bahar Festivali ile Kültür ve Sanat Kategorisinde ‘Yılın Pazarlama Kampanyası Ödülü -Bronz Stevie’ ve Düşük Bütçeli Kampanyalar kategorisinde ‘Yılın Pazarlama Kampanyası Ödülü – Bronz Stevie’ kazandı.
POİNT BORNOVA'YA AÇILIŞ ETKİNLİKLERİ ÖDÜLÜ
İzmir’deki Point Bornova alışveriş merkezi ise açılış etkinlikleri kapsamında, Düşük Bütçeli Kampanyalar kategorisinde ‘Yılın Pazarlama Kampanyası Ödülü - Bronz Stevie’ ödülü almaya hak kazandı.