Oluşturulma Tarihi: Şubat 25, 2011 10:15
Türkiye'de yaklaşık 2 bin noktada farklı formatlarla tüketiciye ulaşan Migros Grubu, İzmir'in ilk 5M'ini Balçova'da açtı.
Migros'tan yapılan yazılı açıklamada, İzmir'in ilk 5M'inin, Migros'un yeni yatırımlarla Ege'ye ağırlık verme kararının sonucu olarak yepyeni bir tarz ile “hem eğlenceli hem hiper ucuz alışveriş anlayışı” ile kapılarını açtığı bildirildi.
Migros Ticaret A.Ş. Genel Müdürü Özgür Tort, yaptığı değerlendirmede, alışverişte “eğlence ve rahatlığın ucuzlukla nasıl buluştuğunu” İzmir'e yaşatmak istediklerini, Türkiye'nin tüm kahvaltılık çeşitlerini “hiper ucuzlukla” İzmir'e taşıdıklarını, İzmir'in ilk 5M'inde perakendede “ailece hem çok rahat hem de çok eğlenceli yepyeni, çığır açacak bir tarz yaratıldığını” ifade etti.
Tort, “Klasik reyon dizilimi yok, yaşam alanları var. Her alanda o konu ile ilgili tüm ürünler kolayca bulunacak. Bu ürünler içinde sürpriz, trendy, yepyeni yaşam tarzlarının ilginç ürünleri de çok ucuz fiyatlarla İzmirlilerle buluşacak. 5M tazelikte, ucuzlukta çok iddialı olacak. Hiper ucuzluk, alışverişte eğlence İzmir'in ilk 5M'inden sorulacak” ifadesini kullandı.
5M Balçova'da perakendenin standartlarını yükselten, alışverişi “tam bir deneyim ve eğlenceye dönüştüren” çok önemli uygulamaları hayata geçirdiklerini belirten Tort, “Söz verdiğimiz gibi 2011'in hiper ucuz, hiper eğlenceli yepyeni tarzında ilk mağazasını Ege'de açıyoruz. 5M hem büyük hem rahat. İzmirliler pazar kahvaltısını 5M'de yapacak. Türkiye'de ilk kez İzmirli tüketici ile buluşturduğumuz bu tarz, özel tasarlanmış yaşam alanlarıyla da yepyeni bir yolculuğun başlangıcı oluyor” değerlendirmesinde bulundu.
“BÜYÜME VE BAŞARI ROTAMIZI YENİLİKÇİLİK BELİRLİYOR”Özgür Tort, Migros Grubu'nun büyüme ve başarı rotasını yenilikçiliğin belirlediğini, tüketiciye yakınlaşma hedefinin hem fiziki olarak daha fazla noktada bulunmayı hem de tüketicinin istek ve ihtiyaçlarına paralel en yeni uygulamalarla içeriği geliştirmeyi kapsadığını belirtti.
5M Balçova'nın pek çok açıdan ilkleri barındırdığını ifade eden Tort, “perakendede geçmişten bu yana standartlara öncülük eden” Migros'un, misyonuna uygun olarak “en yeni” uygulamaları tüketici ile buluşturduğunu söyledi. Perakendede müşterinin artık çok daha özel tasarlanmış alanlarda daha rahat alışveriş yapmayı talep ettiğini, aynı zamanda mağaza içinde deneyim ve eğlenceyi birleştiren unsurlar ve geniş teşhirde ucuz fiyatlar bulmak istediğini kaydeden Tort, 5M Balçova'da bu yeniliklerin tamamını sergileme ve müşteriye sunma fırsatı bulduklarını söyledi.
Tort, “Yaptığımız yatırımlarda hem üretici hem insanlar için değer katarken, istihdam da öncelikli konularımızdan biri. Bu konuda da başı çekerek, Migros Grubu olarak doğrudan 20 bin kişiyi istihdam ediyoruz. Bunun dörtte biri, 5 bin kişi Ege Bölgesi'nde... 2011 yılında sezonluklar dahil toplam 6 bin kişiye yeni istihdam yaratacağız” ifadesini kullandı.
5M BALÇOVAVerilen bilgiye göre, kuru gıdadan temizlik ürünlerine kadar tüketicilerin ihtiyaç duyacakları her türlü üründe “hiper ucuzlukla” hizmet vermeye başlayan 5M Balçova mağazası, 7 bin metrekarelik alanda binlerce çeşit ürünü geniş teşhir alanlarında tüketiciye sunuyor. 5M Balçova'da, mutfak, banyo, çocuk, spor, elektronik, kozmetik ve otomobil gibi farklı yaşam alanları yaratıldı.
Müşterilerin alışveriş yaparken küçük molalar verebileceği “5M Keyif Salonu”nda ücretsiz internet erişimine sahip bilgisayarlar, reyondan istenilen kitabın alınıp okunabileceği rahat koltuklar ve Playstation, Formula 3 oyun konsolları yer alıyor.
Özel yaşam alanlarında kozmetikten kitap bölümüne kadar her hafta çeşitli mağaza içi canlı şovlar, yarışmalar, söyleşiler, turnuvalar ve imza günleri İzmirlileri eğlence ile buluşturacak.
Müşteriler için 5M Cafe'de 1 TL'ye
yemek menüleri de hazırlandı.