OluÅŸturulma Tarihi: Nisan 07, 2003 00:00
Türkiye'ye geçen yıl Unitim ÅŸirketiyle giren Ä°talyan GAS markası, savaÅŸa raÄŸmen kendi maÄŸazalar zincirini kurmaktan vazgeçmedi. GeçtiÄŸimiz Mart ayında Ä°stanbul ve Ankara'da beÅŸ maÄŸaza birden açan GAS, 2003 yılı sonunda maÄŸaza sayısını 10'a çıkaracak.Ãœst gelir grubuna seslenen GAS markası, genç giyim sektöründe söz sahibi olmayı hedefliyor. GAS ilk beÅŸ maÄŸazasını Ä°stanbul'da Akmerkez, M-square Mayadrom, Erenköy, NiÅŸantaşı ve Ankara'da Armada'da açtı. Bir Ä°talyan markası olan 1978'den beri tarzını devam ettiren GAS'ın kolleksiyonları, Ä°talya'da 1500 noktada, dünya genelinde 3 bin 500 maÄŸaza ve alışveriÅŸ merkezi bünyesinde satılıyor. Dünya gençliÄŸinin gözde markaları arasında yer alan GAS, 2002 Ekim ayından beri Türkiye'de Unitim ÅŸirketine ait Virüs maÄŸazalarında satılıyordu. Genel olarak GAS kolleksiyonları, 18-35 yaÅŸ aralığındaki genç kesimi hedefliyor. GAS'ın ürün yelpazesi içinde giysilerin yanısıra, ayakkabı, çanta, aksesuarlar, iç giyim, mayo ve plaj ürünleri de yer alıyor. Temel felsefesi ‘‘yalınlık’’ olan GAS markası, ürünlerinde, giysilerin genel görünümünün yansıttığı pozitif düşünce ve enerji, markanın yaÅŸama bakış açısını ÅŸekillendiriyor. GAS markasının Türkiye distribütörü Unitim, aynı zamanda Tommy Hilfiger, Custo Barcelona, Camper ve Pepe Jeans London markalarını da temsil ediyor.Â
button