Güncelleme Tarihi:
AVİTA Çalışan Destek Programı değerlendirme raporunda çıkan sonuçlara göre, geçen yıl çalışanların en çok tercih ettiği hizmet yüzde 44 ile psikolojik danışmanlık oldu. Bu hizmeti alanların yüzde 83’ü kendileri ile ilgili destek alırken, yüzde 15’i eşleri ve aile bireyleri, yüzde 2’si de çocukları ile ilgili konularda uzmanlara ulaştı. En fazla çağrı alınan psikolojik destek konusu yüzde 18 ile kaygı belirtileri oldu.
İKİNCİ BÜYÜK SORUN: KİRA
Çalışanların en çok talep ettiği ikinci hizmet ise yüzde 28 ile ‘ev sahibi-kiracı ilişkilerini konu alan Mevzuat Danışmanlığı’ olarak öne çıktı. Geçtiğimiz yılın en çok tercih edilen hizmetlerinden biri de Tıbbi Bilgi Danışmanlığı olarak raporda ön planda yer aldı. Tıbbi konularda desteğe ihtiyaç duyanların oranı yüzde 8 olarak öne çıktı.