Güncelleme Tarihi:
Fuar, “TV Market, Yayıncılık Fuarı ve Forum” olmak üzere üç ana etkinlik başlığı altında düzenlenecek.
TV Market bölümünde; uluslararası ticaret hacmi her geçen gün büyüyen sektörün gelişimine önemli ölçüde katkı sağlanması hedefleniyor. İçerik yaratıcısı, üreticisi, hak sahibi, TV kanalları ve alternatif dağıtım platformlarını bir araya getirecek bir bölüm olan TV Market, sektördeki en son trendlerin takip edilerek, yeni içeriklerin keşfedilebileceği networking, B2B ve stratejik işbirliği fırsatları sunacak.
Yayıncılık Fuarı bölümünde, ulusal ve uluslararası firmalar ile Türkiye’den ve 70’ten fazla ülkeden yayın kanallarının teknoloji satın alma yetkilileri bir araya gelecek.
Forum bölümü, yayıncılık ve içerik dünyasına ilişkin uluslararası anlamda öne çıkan gündemi paylaşmayı ve ortak geleceğe ilişkin fikirler ortaya koymayı amaçlıyor. Konularında uzman dünyaca ünlü isimlerin katılacağı bu bölüm; yayıncı - yapımcı kuruluşları, sektörün tedarikçi şirketlerini, reklam verenleri, reklam şirketlerini, konuyla ilgili kamu yönetimlerini, üniversiteleri, sektör çalışanlarını bir araya getirecek.