Oluşturulma Tarihi: Aralık 08, 2006 00:46
7. Marka Konferansı kapsamında her yıl farklı bir marka temasına verilen Marka ödülü bu yıl, Sanata Enerji ve Değer Katan Marka başlığıyla İstanbul Modern ile Oya Eczacıbaşı’na verildi.
Ödülü alan İstanbul Modern Yönetim Kurulu Başkanı Oya Eczacıbaşı, şöyle konuştu: "Müzeye verilen bu ödül İstanbul Modern’i bir marka olarak gözler önüne seriyor. 17 yıllık bir projeyi hayata geçirerek Gümrük Antreposu’nda ilk modern müzeyi kurduk. Anaokulu çucuğundan üniversiteye kadar birçok kesimi müzeye çekmeyi hedefledik. Bunda da başarılı oduk. 2 yılda 1 milyon kişi müzeyi ziyaret etti. Pek çok alanda 16 sergi düzenledik. Yabancı basının da gündemine oturduk." Yürekli Eğitim ve Danışmanlık AÇEV ve konferansın ana sponsoru World ile ortaklaşa yürüttüğü ’2006 Çocuk için Marka 2006’ projesi kapsamında ilk gün sonunda yaklaşık 200 bin YTL bağış toplandı. Konferansın ilk gününde bireysel ve kurumsal bağışlarla katılımcıların birbirleriyle yarıştığı kampanyanın hedefi 460 bin YTL. Bu yıl Mardin ve Diyarbakır’da 2006 çocuğun okul öncesi eğitim almasını hedefleyen kampanyaya bağışlar konferansın sonunda yapılabilecek.