Güncelleme Tarihi:
Geçtiğimiz günlerde İstanbul'da ilk mağazasını açan İtalyan Emporio Armani, ilk gün dünyada en fazla satış yaptığı Paris mağazasının cirosunu geçti. Bir takım elbisenin 210 milyon liraya satıldığı mağazada, ürünler ilk gün tükenince İtalya'ya ek sipariş verildi.
Geçtiğimiz günlerde İstanbul'da ilk mağazasını açan Emporio Armani'ye ilgi devam ediyor. Açıldığı ilk gün yoğun izdiham nedeniyle kapılarını 4 kez kapatmak zorunda kalan mağazada ilk gün yapılan satış miktarının Armani'nin Paris mağazasını geçtiği belirtiliyor. Tüm ürünlerin bir günde satıldığı mağaza aynı gün İtalya'ya ek sipariş vermek zorunda kaldı.
Armani İstanbul mağazasındaki izdiham geçtiğimiz haftasonunda da sürdü. 210 milyonluk takım elbiselerin yok sattığı mağaza, ikinci haftasonunda yine kalabalık nedeniyle kapılarını birkaç kez kapattı.
16 MİLYONA TİŞÖRT
1200 metrekare alan üzerine kurulu ve iki katlı mağazada, Emporio Armani'nin tüm koleksiyonu mevcut. İç çamaşırdan gece elbisesine, klasik takım elbise ve ceketlerden trendy ürünlere, spor kyafet ve mayolardan tüm ‘‘Armani Jeans’’ koleksiyonuna, çocuklar için hazırlanan ‘‘Armani Junior’’ koleksiyonundan ayakkabı ve aksesuara kadar birçok ürünün yanısıra hediyelik eşya, çeşitli ev ve banyo aksesuarları da sunuluyor. Doğuş Holding tarafından işletilen mağazada, en ucuz ürün ise tişört. Fiyatları 9-16 milyon arasında değişen tişörtlerin yanı sıra, takım elbiselerin fiyatı 210 milyon liraya kadar çıkıyor. İstanbul'da ve Ankara'da birer mağaza daha açılmasına oldukça sıcak bakılırken, satışların bu şekilde devam etmesi halinde Emporio Armani'nin rakiplerini büyük ölçüde geride bırakacağı görüşü savunuluyor. Emporio Armani'nin dünyadaki imajına paralel olarak zengin ancak sade ve modern temaların yer aldığı mağaza mimar Giancarlo Ortelli işbirliği ile Giorgio Armani'nin kendisi tarafından bizzat tasarlandı.