İstanbul Alışveriş Festivali dün başladı

Güncelleme Tarihi:

İstanbul Alışveriş Festivali dün başladı
Oluşturulma Tarihi: Ocak 16, 2004 01:43

Bu yıl üçüncüsü düzenlenen İstanbul Alışveriş Festivali dün Metrocity Alışveriş Merkezi'ndeki açılış töreniyle başladı. İstanbul Ticaret Odası öncülüğünde gerçekleşen festival, 15 Şubat'a dek, İstanbul'u bir alışveriş cennetine dönüştürecek.

Yerli ve yabancı turistleri İstanbul'a çekmeye çalışan festivalin amacı kentte alışveriş turizmi yaratmak. Organizasyon yine büyük oranlarda indirim ve kampanyaları beraberinde getiriyor.

Geçen yıl İstanbul Alışveriş Festivali'ne yaklaşık 5 bin kuruluş katılmıştı. Bu sene yine ünlü markalar, alışveriş merkezleri, restoranlar, oteller, turizm firmaları festivale katılıyor, yüksek oranlarda indirim yapıyor, hediyeler veriyorlar. Festival boyunca çeşitli etkinlikler de düzenlenecek.

Organizasyon İstanbul'u alışveriş turizminin önemli merkezlerinden biri haline getirmeyi amaçlıyor. Bu yıl İstanbul Büyükşehir Belediyesi, Türkiye İş Bankası, TURSAB, Türkiye Otelciler Birliği, TMD, BMD, Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Birliği'nin ana, FedEx ve Türk Hava Yolları'nın yardımcı sponsorluğunda düzenleniyor. Atatürk Uluslararası Havaalanı, Sabiha Gökçen Havaalanı, Tax Free, Hürriyet, CNN Türk, Turkish Daily News, Show TV, istanbul.com, Trendsetter, BNet, ADinteractive de festivale destek veren diğer kurumlar.

Festivale yine en büyük katılım hazır giyim firmalarından geldi. Onları kozmetikçiler ve oteller takip ediyor. Geçen yıl alışveriş merkezleri fazla ilgi göstermemişti ama bu yıl, tüm mağazalarıyla festivale katılan merkezler var.

KATILANLARIN VİTRİNİNDE ÇIKARTMA VAR

Kadıköy Tepe Nautilus, Florya Fly Inn, Levent Metrocity, Serhatlı Outlet Center Alışveriş Merkezleri ile, Praktiker, Çarşı, Carrefour, Flo Shoe Store, Beta, Panço, Desa, Tergan, Esse, Kütahya Porselen, Paşabahçe, Colins, Sarar, Mavi Jeans, Adil Işık, Bisse, Abbate, Little Big, Efor, Herry, İGS, More And More, YKM, Stefanel, Cosmo Shop, Prenses Bijuteri, EuroModa, Puma, Vekem, Toys R Us, Joker/Maxi Toys ve Marks & Spencer festivale katılan zincir mağazalar. Bunların dışında çok sayıda otel ve Kapalıçarşı dükkanları da festivale katılıyor. İndirim oranları yüzde 20'den başlıyor. Festivalin restoran katılımcıları arasında ise TaNisia, Minnesota Grill&Light, Hacıbaba, Kervansaray, Kethuda, Çimen Et Lokantası, Dürüm Et Lokantası, CızBız Köfte ile Sweet Shop var. Festivalin amacı, alışveriş çılgınlığını şehrin her yerinde hissettirmek. Bunun için 5 bin adet Türkçe, 5 bin adet İngilizce afiş, toplam 200 bin adet Türkçe ve İngilizce broşür, 50 bin adet rehber bastırıldı.

Mağazalara İstanbul Shopping Fest çıkartmaları dağıtıldı. Böylece, bir mağazanın festivale katılıp katılmadığını, vitrinlerindeki çıkartmalardan anlayabilirsiniz.

Abbate 20

Adil Işık 10

Uptown 50

Bisse 15

LTB 10

Etam 50

Benetton 25-50

Mudo 10

Stefanel 30

Galeri Tunç 20

Gusto 50

Uki 35

Flo (Metrocity) 50

BlackMack 10

Panço 50

Desa 5

Justleo 35, 40

Longchamp 20

Matraş 30

Yako 35

Kervansaray 40

Hacıbaba 10
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!