Oluşturulma Tarihi: Ekim 23, 2011 00:00
Uluslararası Halkla İlişkiler Derneği (IPRA) tarafından 1991 yılından bu yana düzenlenen Altın Küre Ödülleri (GWA) ödül töreni ilk kez İstanbul’da yapıldı.
Bu yıl 20’nci yılını kutlayan dünyanın en saygın halkla ilişkiler ödülü
Altın Küre, toplam 29 projeye gitti. Yarışmaya katılan Türk Telekom projeleriyle online itibar ve marka yönetimi, mevcut bir hizmet için tüketici halkla ilişkileri kategorileriyle birlikte “En Yaratıcı Kampanya” ödülü aldı. Aygaz “çevre”, Garanti Emeklilik de “kurumsal sosyal sorumluluk” kategorilerinde ödül kazandı.
Yönetim kurulu toplantısıAltın Küre etkinlikleri çerçevesinde Bahçeşehir Üniversitesi
Beşiktaş Kampüsü’nde “Hoşgörü ve İletişim” paneli ile başlayan gün, akşam yapılan ödül töreniyle son buldu. Sektörüne yön vererek önemli katkılarda bulunan IPRA’nın, dünyanın dört bir yanından gelen halkla ilişkiler uzmanı üyesine İstanbul ilk kez ev sahipliği yapmış oldu. Bu nedenle IPRA’nın yıllık yönetim kurulu toplantısı da tüm IPRA Yönetim Kurulu üyelerinin katılımıyla İstanbul’da gerçekleşti.
Büyük ödül Güney Afrika’yaElectrolux’un “Vac from the Sea” adlı projesine “kurumsal iletişim kategorisi” ödülü, Birleşmiş Milletler Özel Ödülü ve ödül töreninin ana sponsoru Efes Grubu Özel Ödülü verildi. IPRA Altın Küre Ödülleri GWA jürisi tarafından verilen “Büyük Ödül”e Güney Afrika’dan Absa and Marina Penderis “Absa rings the bell” adlı projesiyle sahip oldu. Tanınmış halkla ilişkiler ajanslarından Weber Shandwick ise Malezya, Çin, ABD, Singapur, İspanya, Belçika, İngiltere ve Endonezya gibi 8 ülkeden 11 farklı projesiyle aldığı ödüllerle geceye damgasını vurdu.