Güncelleme Tarihi:
Bu yeni birleşme ile kurulan adsmrt, sektöre network pazarlamasının ötesinde dijital medya planlama, medya satın alma, adwords yönetimi, akıllı iletişim çözümü hizmetleri sunmayı hedefliyor.
Yeni oluşum iş ve hedef odaklı network yapısı sayesinde hem markaların, hem de yayıncı sitelerin gereksinimlerini, “şeffaf iş süreci” ilkesi ile maksimum düzeyde karşılamayı hedefliyor. adsmrt, network pazarlamanın ötesinde ihtiyaçlara uygun dijital medya planlama, medya satın alma, adwords yönetimi, akıllı iletişim çözümleri gibi hizmetler sunuyor. Pazarlama ve planlama çalışmalarına ağırlık vererek alışılmışın dışında, yaratıcı, firma beklentilerini karşılayan banner’lar tasarlıyor. Dijital network pazarlama dünyasının kurallarını yeniden yazan adsmrt, reklamveren ile siteler arasında şeffaf iş süreçleri yaratıyor, sektördeki sorunları giderecek çözümleri, alanındaki en tecrübeli isimlerle sunuyor.
“Sektörün yeni dönem ihtiyaçları karşılanacak”
Türkiye’nin interaktif pazarlama iletişimi odaklı ilk ajansı adinteractive CEO’su ve Kurucusu Köksal Abdurrahmanoğlu yaptıkları işbirliği ile ilgili şunları söyledi: “Dijital network pazarlama dünyasında adsmrt ile bir adım öne çıkmamızın nedenini, şeffaf iş süreçleri ilkesi ile hareket etmemize bağlıyoruz. Özellikle son yıllarda network ağlarında tıkanıklıklar yaşanıyor ve biz bu güvensizlik ortamına yönelik çözümler geliştiriyoruz. Güvensizlik ortamı, ödeme süreçlerinin uzamasına, yayıncı portal ile tek taraflı çalışma sorunlarına, yayıncı portalların sürekli yer değiştirmesine, reklamveren ve ajansların bunları takip etmekte zorlanmasına ve sonuç olarak da reklam kampanyalarının başlangıç sürelerinin uzamasına ya da hiç yayınlanmamasına neden oldu. Sistemdeki bu aksaklıklar nedeniyle reklamveren ve ajanslar sık sık karşı karşıya geldi. Projeleri uygulamak ve iyi kurgulamak, kime nasıl seslenileceğine doğru şekilde karar vermek çok önemli. Bunun için de bu süreçte emeği geçen herkese farklı sorumluluklar düşüyor: Reklamveren markasını ve hedef kitlesini doğru bir şekilde konumlandırmalı, medya planlama ajansları da farklılık yaratarak hedefe ulaşacak en kestirme yolları reklamverene sunabilmeli. Spesifik içerikleriyle birer iletişim aracı ve mecra haline gelen web siteleri ise, kendilerini sürekli yenileyerek, alternatif reklam uygulamalarına izin verecek alanları yaratabilmeli. İşte adsmrt, sektörün yeni döneme özgü bu tür sorunlarını gidermeyi amaçlıyor. Pazarlama ve planlama çalışmalarına ağırlık vererek alışılmışın dışında, yaratıcı, firma beklentilerini karşılayan banner’lar tasarlıyor. Kısaca bu dünyanın tüm gerekliliklerini kendi bünyesinde yerine getiriyor.”