Güncelleme Tarihi:
Geçtiğimiz yıl gerçekleştirdikleri kurumsal yapılanmanın geri dönüşlerini aldıklarını belirten Akyürek Pazarlama Genel Müdürü Uğur Özden, “Türkiye’de ekonomik aktivitenin çeşitli etkenlerle önemli ölçüde etkilendiği bir çeyrek dönemde, göstermiş olduğumuz performans dikkate değer. Ciro büyümemizin ortalama enflasyon ve reel büyüme tahminlerinin üzerinde seyretmesi önemli bir başarı göstergesi olarak yaptığımız yatırımların meyvelerini aldığımızı gösteriyor" dedi.
Özden açıklamasının devamında "2014 yılının ilk çeyreğinde gerçekleşen net satış miktarı 2013 yılının aynı dönemine oranla yüzde 13 büyüme gösterdi ve 170.6 milyon TL oldu. 11.9 milyon TL olan brüt karlılık ise 2014 yılında 13.9 milyon TL’ye yükseldi. İlk çeyrekte almış olduğumuz en önemli sonuçlardan biri de, geçen yılın FAVÖK (Faiz Amortisman ve Vergi Öncesi Kar) değerinin yüzde 43’ünü bu dönemde gerçekleştirmiş olmamız” şeklinde konuştu.