Güncelleme Tarihi:
Hürriyet İnsan Kaynakları 4 yaşında
HÜRRİYET İnsan Kaynakları Gazetesi önceki akşam dördüncü yaşını kutladı. Farklı sektörlerden temsilcilerin katıldığı gecede 'Yılın İlanları 99' ödülleri de sahiplerini buldu. Hürriyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Ertuğrul Özkök, ‘‘İnsan Kaynakları Gazetesi'ni çıkarırken ilanda bir tabuyu da yıktık’’ dedi.
İŞ arayanlarla, ‘iş verenlerin’ buluşma noktası Hürriyet İnsan Kaynakları Gazetesi dördüncü yaşını kutladı. Deprem felaketi nedeniyle ertelenen tören, önceki akşam kalabalık bir davetli katılımıyla Ceylan InterContinental'da gerçekleşti. Davette ‘reklamverenler, reklamcılar, ajanslar, medya ve iş dünyasının önde gelen isimleri biraraya geldi.
Hürriyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Ertuğrul Özkök, Hürriyet Gazetesi Yayın Danışmanı Doğan Hızlan, Hürriyet Gazetesi Pazarlama-Operasyon Grup Başkanı Vuslat Doğan Sabancı, Hürriyet Gazetesi Reklam Grup Başkanı Ayşe Sözeri Cemal, Alarko Holding Yönetim Kurulu Başkanı İshak Alaton, Reklamcılar Derneği Başkanı Hulki Aktunç gibi iş ve reklam dünyasının ünlü isimleri ’Yılın İlanları 99' töreninde buluştu.
İLANDA DEVRİM
Gecenin açılış konuşmasını Hürriyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Ertuğrul Özkök yaptı. Konuşmasına, 1999'un ekonomik açıdan iyi bir yıl olmadığını söyleyerek başlayan Özkök, Hürriyet İnsan Kaynakları Gazetesi'nin, ekonomik hayatın canlılığını gösteren bir ölçek olduğunu belirtti: ‘‘Birlikte oluşturduğumuz Hürriyet İnsan Kaynakları Gazetesi işi üretenle satanın, arz edenle talep edenin en fazla buluştuğu ortak platform. İlgiyle okuduğum bir gazete, ekonominin gidişatını gösteriyor. Geçmişte 'ilanlar ana gazetenin dışına çıkarsa etkili olmaz' diye bir tabu vardı. İnsan Kaynakları Gazetesi ile bir ilki gerçekleştirerek devrim yaptık.’’
REFERANS PLATFORMU
Ertuğrul Özkök'ten sonra söz alan Alarko Holding Yönetim Kurulu Başkanı İshak Alaton, İnsan Kaynakları Gazetesi'nin iş dünyası için referans platformu olduğunu vurguladı. Gazetenin analizleriyle iş dünyası için önemli bir kaynak olduğunu söyleyen Alaton, şöyle konuştu:
‘‘Türkiye'de kuruluşu 1950'lere dayanan isim yapmış sanayi kuruluşlarında birinci kuşak hala işin başında. Çocukları yönetimde, üçüncü kuşak ABD'de yönetim için hazırlanıyor. Biz Alarko'da farklı bir yol izledik. 1973'de şirketi halka açtık, profesyonel bir yönetici kadrosu yetiştirdik. Kurucular olarak şimdi denetim ve danışmanlık yapıyoruz.’’
Alaton, bu yaklaşımın siyaset dünyasında da geçerli olması gerektiğini belirtti. Alaton, devlet adamlarının uzun vadeli projeler geliştirip yeni kuşağa birikimini aktardıktan sonra bayrağı teslim etmesi gerektiğini söyledi.
Acarkent'e ‘En İyi İlan’ Ödülü
HÜRRİYET İnsan Kaynakları Gazetesi'nin 4'üncü yaşını kutladığı gecede 'Yılın İlanları 99' ödülleri de sahiplerini buldu. Yarışmada Hürriyet İnsan Kaynakları Gazetesi'nde 1 Eylül 1998-31 Ağustos 1999 tarihleri arasında çıkan ilanlar farklı kategorilerde değerlendirildi. Sonuçlara göre ilan kategorisinde Repro Reklam Ajansı'nın hazırladığı Acarkent ilanı birincilik, Capitol Halkla İlişkiler'in hazırladığı Unilever ilanı ikincilik, Artı Bir Reklam'ın hazırladığı Air Alfa ilanı üçüncülük ödülünü aldı. Ajanslar kategorisinde ise Mediacom birincilik, Güneş Reklam ikincilik, Suadiye Reklam ise üçüncülük ödülünü aldı. İlanları destekleyen danışmanlık firmaları kategorisinde birinciliği Profil Danışmanlık, ikinciliği Arthur Andersen, üçüncülüğü Antal Int. aldı. Ajansların kendi eleman ilanları kategorisinde ise ödül WCJ'nin oldu.