Oluşturulma Tarihi: Ocak 26, 2011 14:32
İstanbul Deniz Otobüsleri A.Ş'nin (İDO) cep telefonlarından mobil bilet uygulaması hizmete girdi. "İDO Mobil"i ilk 5 günde 10 bin kişi indirdi.
İDO'dan yapılan yazılı açıklamada, deniz ulaşımına yaptığı yatırımların yanı sıra, alt yapı hizmetlerinde teknoloji tabanlı yenilikçi uygulamaları da takip eden şirketin, “İDO Mobil” uygulaması ile cep telefonu üzerinden “Mobil Bilet” hizmeti başlattığı belirtildi.
Ücretsiz olarak indirilen “İDO Mobil” uygulamasıyla dış hat deniz otobüsleri ile hızlı feribot seferlerine ait biletlerin iphone ve uyumlu cep telefonlarından satın alınabileceği ifade edilen açıklamada, uygulamayla deniz ulaşımında yolculara hızlı ve kolay bilet alma imkanı sunulduğu kaydedildi.
Açıklamada, yolcuların, bilet satın almanın yanında rezervasyon yapabilecekleri, sefer saat bilgilerini, ek ve iptal edilen dış hat seferlerini görebilecekleri bildirildi.
Açıklamada görüşlerine yer verilen İDO Genel Müdürü Ahmet Paksoy, yenilikçi bir şirket olarak İDO'nun teknolojiyle iç içe olduğunu ve bu alandaki fırsatları da yolcularına sunma vizyonuyla hareket ettiğini, “İDO Mobil” hizmetinin de bu vizyonun yansıması olduğunu anlattı.
Paksoy, şunları kaydetti:
“Teknoloji, artık hayatımızın vazgeçilmezi. Doğru kullanıldığında hayatı kolaylaştıran ve zamandan kazandıran önemli bir değer. Biz de yolcularımıza değer katan uygulamaları bir kolaylık olarak sunmaya devam ediyoruz. 'İDO Mobil' hizmeti de deniz ulaşımında bir ilk. Mobil uygulama ile yolcularımız nerede olurlarsa olsunlar, cep telefonlarından kolaylıkla bilet rezervasyonu yapabilecek, bilet satın alabilecek, tüm seferleri sorgulayabilecek, ek sefer ve iptaller hakkında bilgi edinebilecekler. Bu uygulama deniz yoluyla ulaşımı tercih eden herkese büyük kolaylık sağlayacak.”