İçki devi Allied Domecq Türkiye'de

Güncelleme Tarihi:

İçki devi Allied Domecq Türkiyede
Oluşturulma Tarihi: Haziran 22, 2002 01:55

Türkiye'deki faaliyetlerini daha önce distribütörlük sistemiyle yürüten Allied Domecq, Türk gençlerine güvenerek doğrudan yatırım yapmayı tercih etti.

Türkiye pazarına 1.6 milyon Euro'luk yatırımla giren ve bu yıl için 20 milyon Euro ciro hedefleyen Allied Domecq, gözünü de pazar liderliğine dikti. Dünyanın en çok satan viskilerinden biri olarak bilinen Ballantine's markasına ağırlık vererek pazara giren Allied Domecq, hedef kitle olarak da 23-29 yaş arasındaki erkekleri seçti.

Allied Domecq İstanbul adıyla faaliyete geçen şirketin genel müdürlüğünü üstlenen Selçuk Tümay, doğrudan yatırım kararı alınmasında, Türkiye'nin gelecek vaad eden bir ülke olmasının yanı sıra eğitim ve gelir seviyesi hızla yükselen genç ve dinamik nüfusunun da etkili olduğunu vurguladı. Ballantine's, Teacher's, Beefeater, Kahlua, Courvoisier, Canadian Club, Jack Malibu gibi markaların sahibi ve Jack Daniel's, Southern Comfort, Campari, Finlandia Vodka markalarının da temsilcisi olan Allied Domecq'in 100'ü aşkın ülkede faaliyet gösterdiğini belirten Tümay, yılda 60 milyon kasadan fazla alkollü içecek satışı gerçekleştirdiklerini kaydetti.

Şirketin dünya cirosunun 4 milyar Euro olduğunu belirten Tümay, Türkiye pazarına 13 distribütörden oluşan 30 kişilik bir kadro kurarak girdikleri kaydetti.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!